ThomasE91 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Fet bil du har der! vet du om det er forskjell på original m3 frontfanger å di gs selger? du fikk vel svaret fra han under. men fangerene er vel like i "utformingen på inntakene" men mener gs sin har grøftelys og m3 får man ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 takk. baklyktene blir som de er.. motoren er 320 som er chippet og eksosen skal være som den er;) liker den sånn jeg. men kanskje jeg skal ha performance diffusor lci baklykter hadde jo blitt veldig gromt på denne da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius911 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 du fikk vel svaret fra han under. men fangerene er vel like i "utformingen på inntakene" men mener gs sin har grøftelys og m3 får man ikke det. Takk for svar litt usikker om de kommer med grøftelys, er ikke vist med grøftelys på bilde de har på nettsiden men, har nå hvertfall bestilt m3 loock nå så blir spennende å se hvordan den blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius911 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Det går faktisk en lik E91 335 som du har i skien som SSP eier, Er helt rått å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Takk for svar litt usikker om de kommer med grøftelys, er ikke vist med grøftelys på bilde de har på nettsiden men, har nå hvertfall bestilt m3 loock nå så blir spennende å se hvordan den blir Husk at om du skal ha leppe under fronten vil de fleste kopifangere ikke går overens med lepper laget for originale m3-fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 lci baklykter hadde jo blitt veldig gromt på denne da. Lci lykter hadde blitt kult ja. Men er ikke helt fornøyd med at de ikke leverer med blackline. Så holder meg til det jeg har nå. Men er en dyr kostnad med ny bakluke for å få noen nye lykter:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius911 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Husk at om du skal ha leppe under fronten vil de fleste kopifangere ikke går overens med lepper laget for originale m3-fangere. Tenkte jeg skulle ha leppe etter hvert, men har sort bil så tenkte carbon panser først? tror det blit kult . men de m3 skjermene du har, er de bredere en original skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius911 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Tenkte jeg skulle ha leppe etter hvert, men har sort bil så tenkte carbon panser først? tror det blit kult . men de m3 skjermene du har, er de bredere en original skjermer? ops, svarte feil person var ment til Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 ops, svarte feil person var ment til Thomas De er breiere ja. Er jo m3 skjermer. Carbon er finest til svart ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Blir bøllete med fire utblås og ny diffuser. Var på tide og gjøre noe med bakenden også nå som fronten er blitt så bra og fått alt fokuset APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Sett denne? (Øverste bilder) http://bimmers.no/topic/655633-litt-snadder-for-%C3%B8yet-til-mannfolk-med-bein-i-nesa-kun-stanceworks/page-764 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Sett denne? (Øverste bilder) http://bimmers.no/topic/655633-litt-snadder-for-%C3%B8yet-til-mannfolk-med-bein-i-nesa-kun-stanceworks/page-764 Den der er bygd når jeg hadde min E91, så det er ikke akkuratt et nybygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Ja den har jeg sett. Og den blir lakket rød nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Hmm.. Samme fargekode som du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Litt usikker på kode. Men den blir rød. Følger han på insta så ser han legger ut noen bilder. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå