noobonbmw Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Hei! lurte på om det er noen kjempe snille "Bimmere" ute der som kunne tenkt dere og gjort en stoor tjeneste for meg, og kjøpt AE-ringer på biltema og sendt de i postoppkrav til meg, dette er pga de har gått ut av sortimentet til biltema og de bare har igjen i Kristiansund og Fredrikstad og jeg bor i Trondheim? En STOR takk til den som orker og ta seg bryet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg tror du kan få biltema til å sende de fra kristiansand opp til trondheim. bare ring kundestøtta og hør.... En jeg kjenner fikk tilsendt sånn mini kamera fra bergen til ålesund siden de var utsolgt i ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Får samme greiene på Ebay til halve prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Sorry for offtopic, men HVORDAN får du fram lagersaldo hos biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Får samme greiene på Ebay til halve prisen +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Sorry for offtopic, men HVORDAN får du fram lagersaldo hos biltema? Man jobber der. Eller som trådstarter, henter det bildet en ansatt la ut på bimmers her for noen dager siden og legger det ut i egen tråd... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Hvorfor gjøre det vanskelig? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=179562 De biltema-ringene har jeg sett smelte plastikk i mer enn en lykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Ser man det, akkurat like Biltema-ringene mine de jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Biltema og gs selger sikkert samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jepp, som har er blitt skrevet veldig, veldig mange ganger så gjør de nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Men fortsatt er folk like jævlig dumme og tror de har fått noe som er bedre bare det selges av GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Kjekk kar du Mikael-B Positiv innstilling hører man ikke mye inne her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Jeg er utrolig kjekk egentlig! Blir vanskelig å være positiv når det blir laget 1423 tråder om det samme emnet, hvor den samme krangelen går igjen hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 tommel opp mikael. fullstendig enig med du er TYDLIGVIS lettere å lage en ny tråd enn å søke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Jeg har ikke vært her på forumet lengre enn at jeg fortsatt er våt bak ørene, så du får bare unnskylde min uvitenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå