Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

Hehehe, vet ikke om eg får mulighet og komme ut der då, men vil heller ikke piske og herje sånn med den no når den skal selges, :-)

Ser deg på nesttun og av til :) rimelig flott bil du har :D

Ja, blitt litt kjøring oppi di strøkene der då damen er fra blomsterdalen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt høg pris m.t.p den er uoriginal?

Det er nok grunnen ja, folk som jakter etter strøken M5 i den prisklassen er nok veldig nøye på at det ikke er ombygde biler. Så den kan nok bli vanskelig å få den summen for. Til tross for at bilen er dødspen, strøken og riktig - så er den ikke riktig nok for kjøpere i den prisklassen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit at den ikke er orginal men mann finner jo veldig sjeldent en e34 i denne tilstanden med så mye riktige deler.. Men som sagt så er eg åpen for bud da.. Mangen har visst interesse for den i vinter for denne prisen så... Folk skal jo ofte ha mer for en ombygd e36 m3 så synes ikke det er så gale eg då med tanke på hva mann får, så Får bare se det litt an :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har helt rett, ikke misforstå, men slike biler er nok ikke lettsolgte.

Vent på den riktige kjøperen, jeg er rimelig overbevist om at den blir solgt for noe rundt prisantydning.

Hehe, vet at slike biler ikke er lettsolgt så får se det an med tiden, åpen for bud er eg hvertfall og tror eg er åpen for inbytte også.. Då mest i E39 m5 eller billigere bil som e36 m3 til rundt 150k :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bytte i 2003 e39 525d med alt utstyr... Den jeg har en del bilder av i tråden min;) entusiast eid å meget påkostet bil..lav km og ny girkasse som er svakhet orginalt på disse... Ved int så kan i sende komplett losre over ka som e jort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bytte i 2003 e39 525d med alt utstyr... Den jeg har en del bilder av i tråden min;) entusiast eid å meget påkostet bil..lav km og ny girkasse som er svakhet orginalt på disse... Ved int så kan i sende komplett losre over ka som e jort ;)

Hadde det ikke vert for at eg kjøpte meg ny bruksbil i påsken (e90) så hadde det nok vert litt intressangt.. Men du får prøve og selge den så kan du kjøpe m5en, vi blir nok enige då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...