Blarsen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 har en 2003 mod M3 som jeg tenkte å oppgradere navigasjonen på. er det bare kjøpe ny navigasjons plate? Får man med fotoboks varslig ,norsk språk osv? Er det mulig på denne bilen å spille av mp3 i cd-veksleren? Moderatoredit(Kjennern):Endret emne litt, slik at det er enklere å vite hva du spør etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Hvis du vil ha nyere kart må du ha en ny navigasjons-dvd. Hvis du vil oppdatere selve navigasjonsprogramvaren må du kjøpe en cd for dette. Evt. laste ned en fil fra nettet og brenne. Ingenting av dette vil gi deg norsk språk eller fotoboksvarsling. Dette er noe du må lage til selv eller kopiere fra noen andre som har gjort det. Såvdt jeg kan huske ble det ikke mulig å spille av mp3 på før 2004- eller 2005-modellene, men det er vel igrunn bare til å brenne en mp3-cd og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Står en del her du kan prøve ut viewtopic.php?f=10&t=40038&hilit=E46+navigasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blarsen Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 ingen som har en ferdig cd?? event noen som veit kor jeg kan kjøpe en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 En ferdig CD av hva? Les svarene du har fått en gang til du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blarsen Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 er det ingen som har gjort dette før og som kan brenne en kopi til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Det er det sikkert, men det er jo fortere gjort om du tar den jobben selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå