Arban Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Har en 03 mod E39 530dA med Navi pro. Det er jo for så vidt greit. Det som ikke er greit er at jeg har bare 2 diskanter fremme samt 2 mellomtone elementer fremme. Ingen ting i resten av bilen, (har ikke sjekket visuellt inn om bakdørerene da) men kan ikke høre noe lyd der fra vertfall.. hatte hylla er blåst.. Så lurer jeg på hva er forskellen på MK1 MK2 MK3 og MK4??? har det sammen heng mellom skjermen / DVD spiller? Eller er det høytaler pakken som er montert i bilen? Synd å kalle d pro med bare 4 elementer vil nå jeg si da:P Ellers er det lett og oppgradere software på disse? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Navi pro er kun benevnelsen på navigasjonen din. Jeg tror ikke e39 ble levert med navi business(?). MK1-4 er hvilken type navigasjonscomputer du har, der MK4 er den nyeste. Ingenting av dette har noe å gjøre med anlegget i bilen din. Software er enkelt å oppdatere. Du laster ned en fil fra nettet, brenner den (med riktig hastighet og program) og installerer den. Dessverre er konsekvensene store om noe skulle gå galt mens du gjør dette, så hvis du er usikker på slike ting vil jeg ikke anbefale det. Det er godt mulig BMW kan gjøre dette for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Takker for svar Så eneste mulighet for flere høytalere i standar pakkene fra BMW er da en HI-FI pakke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 En kurrant og grei oppgradering er Blaupunkt THA PNP 475 og et sett med Focal frontsett. Skal passe rett inn og er en enkel og ganske ok priset oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Kan jeg få anbefale å kjøpe THA-555 i stedenfor 475? http://cgi.ebay.com/BLAUPUNKT-THA555PNP ... 35adf24319 Jeg kjøpte derifra for ca 6 uker siden, men da til 99,95$. Brukte jetcarrier.com for å få varen hit til Norge. Dette er særdeles billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå