Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

no offence til polkagrislaila, men info fra en som ikke er sikker på om 4,0d er en v8 er ikke bevis for meg.. som sagt, når jeg ser en e39 med et org chassisnr som viser 4,0d, da tror jeg :)

Bilen finnes som sagt ikke i bmw sine systemer.

Alpina har aldri bygd på denne motoren (derav 3,0d biturbo).

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

og alpina b10 kan vel ikke helt måle seg med en 4,0d om dette nå er fakta hehe du vet like godt som meg att grensen får hva man kan få ut av 4,0d enda er langt fra det som er mulig hehe

og må si meg enig om man ikke vet att dette er en v8 diesel så vet man kanskje ikke nok

men finnes nå mye rart i sverige, og spekulert lit frem og tilbake er d ikke org så er ikke prisen så god men org eller ikke så burde man jo hjevtfal kunne gi 60 får rått vil jeg tro d er uansett hehe

Skrevet

nope desverre er en kar som jobber på wafab bil i arvika som har denne kom i prat med han pga jeg skulle ha servise på 730D i forbindelse med salg men skal reise og titte på denne på lørdag, så fremst jeg kommet meg hjem med den nye 745D til da, kommer med bilder og info ang dette da.

har som sagt bare hans ord og kopi på vognkort fra scaner att dette skal vere en 540D

Skrevet

har lest om dette og ikke funnet så mye om det heller, men er den klonet er d ikke like morro?!? men uansett er dette en brutal motor i en e39 så er den ikke org og rett pris ender den nok opp i Arneberg får bare håpe att TRF har noe god prog å legge inn i denne så bøir d enda bedre hehe

Skrevet

Ettersom du har fått vognkort på denne bilen så kan du jo laste opp den aktuelle scanen. Du kan jo sladde registreringsnummer og annen sensitiv informasjon. Iht. ETK så fins det ingen E39 540d, så jeg vil tro at det dreier seg om en skrivefeil i vognkort eller en ombygd bil.. ;)

Skrevet

er nok ikke skrive feil sitter faktisk en v8 diesel i den, det som er av interesse er om dette er org noe jeg selv tviler sterkt på.. skal som sagt til Arvika å se på bilen kommer da til og ta litt bilder m.m for uansett om det sikker dreier seg om u org så er det uansett en rå kombinasjon av bil/motor

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...