NA Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Toyo Proxes T1-R brukte de for 2 år sia og var stortsett fornøyd. Men synes de ble fort slitt og de ble bare penkjørt med og bilen hadde akkurat vært på 4-hjulskontroll. Hva er dine erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Kjørt en sesong på Dunlop SP9000, er kjempefornøyd med disse, støyer lite og sitter som bare det på både våt og tørr asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Continental sporti contact 2 har jeg mye erfaring med, har brukt dem på både 5 serien og Z3. Ved bytte fra andre dekk til Conti ble begge disse bilene en helt annen og bedre bil, men billige er de jo ikke, men pris er ikke tema for meg når det er snakk om dekk. Jeg har kjørt på Continental SC/PC i 10 år nå og trives godt med disse dekkene. Jeg kjører voksent og aldri på bane. Jeg har prøvd disse dekkene både som 195/65-15 og 205/55-16 (V og H merket). De beste dekkene jeg har kjørt på er imidlertid Michelin Primacy (tror jeg det var), men de synes jeg er for dyre for en gammel 318d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 brukte de for 2 år sia og var stortsett fornøyd. Men synes de ble fort slitt og de ble bare penkjørt med og bilen hadde akkurat vært på 4-hjulskontroll. Hva er dine erfaringer? Jeg har fått på Toyo Proxes T1R på mine 17" nå, har lest og hørt mye positivt om de, så må testes. Ellers vurderte jeg Dunlop Direzza DZ101, Dunlop SP 9000, Dunlop SP Sport Maxx og Toyo Proxes 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brembo Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Har Goodyear Eagle F1 asymetric 245/40 18" Veldig fornøyd. Godt grep på vått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Toyo Proxes T1-R brukte de for 2 år sia og var stortsett fornøyd. Men synes de ble fort slitt og de ble bare penkjørt med og bilen hadde akkurat vært på 4-hjulskontroll. Hva er dine erfaringer? Samme erfaring som jeg sitter med. veldig kurante dekk, men blir utrolig raskt utslitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Jepp, og da synes jeg liksom ikke de er verd penga. Har jo veldig sansen for continental, men koster jo det å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39-e60 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 NA: Stikk opp til Dekklåven og se der! Har handlet Kumho-dekk der tidligere, og jeg var veldig fornøyd med disse (235/40-18 og 265/35-18). De støyet mindre enn Toyo-dekkene jeg hadde tidligere, men bakdekkene ble slitt ut på 1,5 sesong (ca 10-12000 km). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Tenkte på å høre der også, var rundt om på andre lokale dekksjapper å hørte på priser. Men alle blir nok dyrere enn på nettet. men skal høre med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå