rekorden Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Hvorfor driver Stoppie_Master å fjerner innleggene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Moderatorene fjerner innleggene da han ikke har avtale med Bimmers.no om å reklame for produktene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Åh, da er jeg med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Jeg har skaffet meg en Dynavin spiller til min E46, men jeg lurer på noe før jeg setter igang. Har orginal Nav og har skaffet meg fakra kabel, men jeg har runde pins i kontakten så jeg må bytte kontakt. Ifølge sidene til Jeff så er det bare å bytte om utenom "BUT one wire doesnt match, its pink on the fakra and white on the short harness and goes to the small steering wheel interface plug. Set them side by side to see how it should be done. There is one other thing you will want to do while you are splicing. See the orange illumination wire on the fakra….there is no illumination wire in the trunk plug so you will want to splice that in with the red ignition wire on the fakra, that way the dynavins button lighting turns on when the car is on." Ifølge andre så er det bare å bytte om og finne samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Har montert d99 og har nå dårligere radiomottak. Hadde oem navigasjon med H/K, og radiomottaket var betraktelig bedre tidligere. Da jeg over tid(før byttet til d99) må veldig nær for å bruke fjern åpning/låsing av dørene, er det mulig antenneforsterkeren ikke virker. Før bytte til Dynavin var radiomottaket ok, men nå er det ikke mulig å høre på radio i det hele tatt. Er det noen som kan helpe meg med feilsøke på antenneforsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Har montert d99 og har nå dårligere radiomottak. Hadde oem navigasjon med H/K, og radiomottaket var betraktelig bedre tidligere. Da jeg over tid(før byttet til d99) må veldig nær for å bruke fjern åpning/låsing av dørene, er det mulig antenneforsterkeren ikke virker. Før bytte til Dynavin var radiomottaket ok, men nå er det ikke mulig å høre på radio i det hele tatt. Er det noen som kan helpe meg med feilsøke på antenneforsterkeren? Mener å ha lest ett eller annet om man må kople egen strøm til antenneforsterker, har det samme problemet hos meg at radiomottaket ikke er det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sks93 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Importhandel.no skaffer også dynavin. de har ikke fått dem ut på hjemmesiden enda, men var der jeg kjøpte min med siste android utgave kjempefornøyd med den. Ipodfunksjonen funker bra med spotify værtfall Jeg stakk alle ledningene opp fra askebegeret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Den ligger ute på sidene deres nå iallefall. http://www.importhandel.no/bmw-e46-3-se ... ver-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Flere skriver at frem til 9/2001 ble antenneforsterkeren powered av en egen ledning. Etter 9/2001 ble denne powered gjennom coax-kabelen. Nytt på D99 er at den har en funksjon for å sende power gjennom antenneledningen. Selv er jeg ikke særlig komfortabel med feilsøking på dette, håper at noen kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sks93 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Den ligger ute på sidene deres nå iallefall.http://www.importhandel.no/bmw-e46-3-se ... ver-2.html er ikke den jeg har kjøpt nei. jeg kjøpte den med android plattform D99 min ble 5500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 er ikke den jeg har kjøpt nei. jeg kjøpte den med android plattform D99 min ble 5500 kr Ser det nå ja. Er vel en Hualingan den jeg linket til. Hvordan er radiomottageren på denne? Fungerer den greitt selv når signalene begynner å bli svake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 prøvd å kjøre spotify direkte på spillern? evt hvordan fungerer det? og hvordan er lagrinngskapasitet på offline spillelister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sks93 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Så langt har jeg ikke hatt noen problemer med radiomottakeren. har ikke vært så mange steder med dårlig signal enda heller har ikke kåmmet så langt at jeg har testet spotify direkte på maskinen. det forutsetter jo at jeg må stå parkert rett inntill husveggen for å få best mulig signal fra tråløsnettet for å få lastet det ned. Ikke har jeg bruk for det heller da jeg bruker spotify på iphone via ipod ledninga veldig greit at telefonen lader samtidig så går aldrig fri for støm. når jeg skal bruke navigasjonen så pleier jeg å koble meg til via iphonen å bruke den som modem. fungerer knall og kartet er altid oppdatert siden det er google navigation som brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Da kan du jo bruke iPhone som modem for å laste ned spotify? Hadde vært kjekt om du kunne testet det ut, for det er en av tingene som avgjør om jeg skal bestille eller ikke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sks93 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Skal nok få testet det ut når jeg kommer hjem i neste uke ja kan bruke iphonen ja, nettet er ikke akkurat åverdrevent raskt men mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå