Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Istedenfor å opprette nytt emne stiller jeg bare spørsmålet her.. Finnes det en Dynavin spiller e.l. som ser original ut til E34, isåfall: hvilken?

Nei, E34 har ikke mulighet for Dobbel din spiller, selv om dynavin ikke er helt dobbel Din (Kun skjermen) Da må du isåfall lage til noe selv, mange som har gjort dette før.

Bare søk på Gooogle Doubble Din E34 så kan du få mange ideer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nei. D99 fikk bl.a. ny bluetooth av høy kvalitet (Parrot), mulighet for OBC på Dynavinskjermen, samt støtte for parksensorer++

Bortsett fra det, er de vel noenlunde like. Samme GPS osv, bare at D99 har egen navigasjon for diverse BMW, Mercedes og VAG.

Butikken selv kalte D95 for basis, mens D99 ble high-end i forhold (den dag i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Sendte en mail til en forhandler ang dynavin til min E39 , å fikk dette svaret..

Dynavin er visst på vei ut. Den skal ut av sortimentet til vår leverandør, pga lite brukervennlighet og mye feil, er jeg redd.

Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at det er flere av de som har kjøpt Dynavin enhetene som har hatt trøbbel med de, på en eller annen måte.

Hva mener dere om dette?

Vil bytte ut spilleren i bilen , hadde vert gøy med kjørekomputer å park sensor funksjonen..

Men er det en dårlig spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail til en forhandler ang dynavin til min E39 , å fikk dette svaret..

Dynavin er visst på vei ut. Den skal ut av sortimentet til vår leverandør, pga lite brukervennlighet og mye feil, er jeg redd.

Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at det er flere av de som har kjøpt Dynavin enhetene som har hatt trøbbel med de, på en eller annen måte.

Hva mener dere om dette?

Vil bytte ut spilleren i bilen , hadde vert gøy med kjørekomputer å park sensor funksjonen..

Men er det en dårlig spiller?

Det er ikke noe å satse på... Som Einarsson sier, så har ///Avin kommet ut på markedet, noe som ser veldig lovende ut!

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1012546 (linken er til e46 da) men har til e39 og.

https://avinusa.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Min Dynavin tok kvelden etter litt over 2 år, GS og bilradiospesialisten har sluttet å selge disse. Detter er pga høy feilrate/reklamasjoner osv (sitat: altså noe drit)

Så min er fjernet, og gikk til innkjøpt av en Pioneer 1 din med skjerm...Ble veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...