Diiesel Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Istedenfor å opprette nytt emne stiller jeg bare spørsmålet her.. Finnes det en Dynavin spiller e.l. som ser original ut til E34, isåfall: hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Istedenfor å opprette nytt emne stiller jeg bare spørsmålet her.. Finnes det en Dynavin spiller e.l. som ser original ut til E34, isåfall: hvilken? Nei, E34 har ikke mulighet for Dobbel din spiller, selv om dynavin ikke er helt dobbel Din (Kun skjermen) Da må du isåfall lage til noe selv, mange som har gjort dette før. Bare søk på Gooogle Doubble Din E34 så kan du få mange ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Takk for svar Finnes det en spiller som "blender inn" med resten av interiøret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moberg267 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Et kjapt spørsmål, hvis jeg da kjøper en d95 spiller og laster ned oppdatering så er den helt lik som d99 da eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Nei. D99 fikk bl.a. ny bluetooth av høy kvalitet (Parrot), mulighet for OBC på Dynavinskjermen, samt støtte for parksensorer++ Bortsett fra det, er de vel noenlunde like. Samme GPS osv, bare at D99 har egen navigasjon for diverse BMW, Mercedes og VAG. Butikken selv kalte D95 for basis, mens D99 ble high-end i forhold (den dag i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Fikk montert min for en stund tilbake å er veldig fornøyd! Hvordan er navigasjonen på disse? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tømmerbilly Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Sendte en mail til en forhandler ang dynavin til min E39 , å fikk dette svaret.. Dynavin er visst på vei ut. Den skal ut av sortimentet til vår leverandør, pga lite brukervennlighet og mye feil, er jeg redd. Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at det er flere av de som har kjøpt Dynavin enhetene som har hatt trøbbel med de, på en eller annen måte. Hva mener dere om dette? Vil bytte ut spilleren i bilen , hadde vert gøy med kjørekomputer å park sensor funksjonen.. Men er det en dårlig spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Kjøp heller ///Avin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Sendte en mail til en forhandler ang dynavin til min E39 , å fikk dette svaret.. Dynavin er visst på vei ut. Den skal ut av sortimentet til vår leverandør, pga lite brukervennlighet og mye feil, er jeg redd. Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at det er flere av de som har kjøpt Dynavin enhetene som har hatt trøbbel med de, på en eller annen måte. Hva mener dere om dette? Vil bytte ut spilleren i bilen , hadde vert gøy med kjørekomputer å park sensor funksjonen.. Men er det en dårlig spiller? Det er ikke noe å satse på... Som Einarsson sier, så har ///Avin kommet ut på markedet, noe som ser veldig lovende ut! http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1012546 (linken er til e46 da) men har til e39 og. https://avinusa.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Har et spørsmål. Har dynavin, men kan ikke se film på den. Har fått høre at du må koble opp på håndbrekket eller noe? En jording? Hvilken kabel er dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Er en ledning som er merket med "park". Den kan du koble til hvilket som helst jordpunkt! Eventuellt på håndbrekket, men da kan du kun se film hvis håndbrekket er oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Vil se når jeg kjører og. Men er den kabelen med resten av ledningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Du trenger ikke koble den til. Bare velger innstillinger i menyen,så kan du ha på både film og musikkvideoer mens du kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Ser ut som cd spilleren ikke fungerer i dynavin lengre.. Står bare å snurrer på den disken.. Noen andre som har hat lignende problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Min Dynavin tok kvelden etter litt over 2 år, GS og bilradiospesialisten har sluttet å selge disse. Detter er pga høy feilrate/reklamasjoner osv (sitat: altså noe drit) Så min er fjernet, og gikk til innkjøpt av en Pioneer 1 din med skjerm...Ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå