mlarsen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg gikk innkjøp av en BMW 520I Touring, det er da en 1997 modell gått litt over 225000km den er Oxford grønn. helt standard ikke veldig godt utstyrt men det er grått skinn interiør med svarte lister, regnsensor,aut klima og cd radio business. Det som er gjort Montert Facelift lykter foran Hvite side blink lys Etter montert Tåke lys Chrom instrument ringer byttet til Justerbart armlene Planer for bilen Facelift bak lykter(front er montert) M-pakke M-speil Justerbart senkesett Toning av ruter Etter montere enten org navi eller dynavin-E39 Etter montere multi ratt Oppgradere stereo Felger sommer 18/19(ikke bestemt felg type) felger vinter 17/18(ikke bestemt felg type) Eisenmann 4x76/2x76 Komfort seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ser ut som et fint utgangspunkt det der Velkommen i klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Jo tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Bytting av armlene stor forandring på både utsende og kjøre komfor Før bytting Etter bytting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ser ut som et fint utgangspunkt det der Velkommen i klubben. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Så der var endelig bilen på nett. Det skal bli spennende å se bilen med de planlagte oppgraderingene. Går vel ut ifra at de fleste er på plass til Valle Hovin..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Blir å jobbe hardt fram over nå får å få til mye før sommeren. vi får se hvor mye man rekker med både tid og økonomi:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg har jobbet litt med lakken i det siste. Gjort forhånd ikke maskin Det jeg brukte: Meguiars ultimate compond(panser) Autoglym paintrenovator Autoglym Ultra deep shine polish Flytende hard voks Side om side før og etter Panser Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Det ble flott det. Men jeg lurer på om ikke det bare er fyllere i den MG UC, så da blir det jo dårlig igjen om et par mnd. Men den er jo blank må Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Er faktisk ganske korrigerende MG UC, favoritt for mange på DA maskin. Jeg har ikke merket noe særlig til at det er mye fyllere i den, selvom lakken kun var 4 måneder før neste korrigering med roterende.. Ble jo et greit resultat for hånd, ganske hard lakk på BMW, så vanskelig å få til noe for hånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Tusen takk for gode tilbake meldinger MG UC var utrolig lett god å jobbe med. Så synes jeg den ga en veldig fin mørk dybde i lakken. har vært å kjøpt meg DA maskin nå, Tenkte å ta en runde med den når det begynner å blir litt mindre salt og møkk på veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå