Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fersk fra ovnen! =P~ Ser ut til å bli en mektig bil! Skeptisk til turbomotor i en M5, selv om den sikkert er mye mer eksplosiv enn M5 E60 sin selvpustende V10...

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gromt at de kjører på snøføret. :D

Har stor tro på de nye twin turbo motorne til BMW. Men litt synd at sugis tiden er forbi. Men sånn blir det i disse miljø tider.

Skrevet

Har stor tro på de nye twin turbo motorne til BMW. Men litt synd at sugis tiden er forbi. Men sånn blir det i disse miljø tider.

blir spennende å se hva data blir på denne. men kjører de på med 4x4 på m5 nå ettersom de tester på snøføre?

Skrevet

blir spennende å se hva data blir på denne. men kjører de på med 4x4 på m5 nå ettersom de tester på snøføre?

du ser vel på kjøringen at den videoen ikke er rwd!

Skrevet

Da er det bare å begynne å vente :) Om 15 år så har noen av oss råd til en sånn !!!! JAHO! =P

Men, fin bil, den blir sikkert rå - (men trur ikkje den blir finere enn e60/61 m5!) Men motoren blir spennende å se ytelsene på 8)

Skrevet

Holder ikke med ren sugemotor når RS6 har v10 biturbo.. Med liten chip har jo RS6 over 700hk.

Nye M5n ser sikkelig grom ut! Blir spennede og se live

Skrevet

Hvis dette er resultatet av hva vi må ofre for miljøet tror jeg vi skal overleve helt fint! 8)

Skrevet

Ja, det positive må vel være trimmemulighetene (for de som er heldige nok). Hvis den får ca 550-600 hk skal det vel ikke fryktelig mye til før vi ser mange 700-800 hk M5er på veiene :D Sinnsykt, rett og slett...

Hadde vært rått med firehjulstrekk, selv om puristen i meg sier i mot, for da utgår Audi helt som et alternativ for mange som bor i strøk med snø 8) Etter min mening er firehjulstrekket i S8/RS4/RS6 eneste grunnen til at jeg ville valgt Audi hvis jeg hadde hatt så mye penger.

Skrevet
Åssen motor sitter det i M5? V8?

Firehjulstrekk hører ikke hjemme på noen M5! Bakhjulstrekk ftw

Nåværende E60 M5 har 5.0l V10 med 507hk.

Blir spennende og se hvilken motor den nye får:D

Skrevet

Den så ikke dum ut den, selv med litt kamuflasje. Blir spennende å se den uten, og ikke minst hvordan motoren blir.

Skrevet

Hmmmm...nja... man kan få F10 med en dieselrekkefirer på 163 HK og som bl.a M5. Det er åpenbart et stort sprang opp til Porsche Panamera med minimum en V6 bensinmotor på 3605 cm3 og 300 HK. Det er dette som er forskjellen på BMW, Audi og Mercedes-Benz på den ene siden og Porsche, Ferrari og Maserati på den andre siden.

På den annen side... ingen klarer nettopp denne kombinasjonen bedre enn BMW... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...