j0lle Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Helt sikkert digg å kjøre, men den er ikke mye pen å se på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 hehe..stakkars dere as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Wicky, jeg håper du tuller? Folk må jo få ha forskjellige meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Jeg tuller aldri...Jeg er en av de mer seriøse på dette forumet.. Og utifra det...Noen liker e30, andre liker e65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Du hakker så jævlig på at E30 er en stygg bil. Så da får du tåle at de fleste mener E65 er grisestøgg! Er vel noe av det værre Bmw har laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Ja men e30 ER jo en ekkel ting... haha Nei er enig...E65 ser IKKE flatterende ut i visse vinkler rett forfra...Men den har potensiale...and its cooler than e30 Likte heller ikke e65 i starten når den ble lansert...men designet har blitt finere med årene...men nå drar jo jeg en del på årene også så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 E65 kan nå bli bra det og da: Noe av det styggeste Bmw har laget er etter min mening 4D E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Dropp StarWars fronten på den siste E65`n og jeg synes den var ganske stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Den fronten er vel en "uttrukket" version av e60 m-fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Er ikke E65 for gubber med hatt? Sikkert digg å kjøre 7ern, men om den er pen? Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Dropp StarWars fronten på den siste E65`n og jeg synes den var ganske stilig! Kan være enig i at den var kanskje litt Overkill, det jeg mener er at det finnes styling til E65 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Er igrunn ganske lite ekstra-tilbehør som finnes til e65...er litt skuffende egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 E65 har jo en veldig anonym front. Eieren ville kanskje ha noe som fikk den til å stikke seg mer ut. Det klarte han med hjelp av de grufulle listene. Stakkars bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Er vel bare sjalue 3serie eiere som sier sånt... Nei ikke det. Synes E34 er er en fin bil . Tapte seg litt med E39, og etter det har jeg bare ikke smaken for 5-serie utseendemessig Men har heller ikke opplevd dem selv, noe som antagelig har litt å si. Det er jo også som regel at en må "venne seg til" hver enkelt modell Men av alle jeg har sett må denne være den værste Smaken er so.... Heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå