Gå til innhold

Når ga bmw seg med å levere bil med kassetspiller??

jojr
 Share

Anbefalte innlegg

Tittet på en E46 2005 mod i dag og den hadde kasset spiller, det er jo helt utrolig.

Noen som har en god forklaring på hvorfor de fortsatt levrte biler med kassettspiller.

Er det det tyske markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min er oppgradert til mkiv navi. der er faktisk skjermen motorisert for å komme til kasettspilleren. SNAKK om unødvendig dritt. kostet sikkert en formue med den funksjonen. for en jævla kasettepiller. godt at den skjult dog :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er den skjult så går det enda an, men jeg mistet faktisk lysten på å kjøpe bilen når jeg så kasettspilleren. og det er dyrt å begynne å bytte Navi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min E46 med pro-navi har cd-spiller, så jeg mistenkte at de begynte med dette i 2003, men siden trådstarter har sett på en 05 mod med kasettspiller så må de jo tydeligvis ha tilbudt begge deler som ekstrautstyr. Jeg tror det er sånn at de som hadde cd-skifter som ekstrautstyr hadde kassettspiller i navienheten, mens de som ikke valgte cd-skifter fikk navienhet med cd-spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min E46 med pro-navi har cd-spiller, så jeg mistenkte at de begynte med dette i 2003, men siden trådstarter har sett på en 05 mod med kasettspiller så må de jo tydeligvis ha tilbudt begge deler som ekstrautstyr. Jeg tror det er sånn at de som hadde cd-skifter som ekstrautstyr hadde kassettspiller i navienheten, mens de som ikke valgte cd-skifter fikk navienhet med cd-spiller.

om jeg ikke husker feil så hadde e46 cd spiller i 16:9 navien, mens e38 og e39 hadde kasett. på e38 og 39 var det ikke levert med cdspiller som jeg vet om. finns det skal jeg skaff det ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...