jojr Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Tittet på en E46 2005 mod i dag og den hadde kasset spiller, det er jo helt utrolig. Noen som har en god forklaring på hvorfor de fortsatt levrte biler med kassettspiller. Er det det tyske markedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Er nok noe tyskerene har for seg, finner ikke det i en norsk kjøpt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 bilen min er oppgradert til mkiv navi. der er faktisk skjermen motorisert for å komme til kasettspilleren. SNAKK om unødvendig dritt. kostet sikkert en formue med den funksjonen. for en jævla kasettepiller. godt at den skjult dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Ja er den skjult så går det enda an, men jeg mistet faktisk lysten på å kjøpe bilen når jeg så kasettspilleren. og det er dyrt å begynne å bytte Navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Dynavin NAVI er løsningen...ca 5-6 000,- om jeg ikke tar feil...google it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Tror du får kassett i hele perioden til E46 og E39, men ikke E6x og E9x. Så antar at de med iDrive ikke har kassett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Jeg har en Norsksolgt Volvo V70 2003 mod, den har både cd og kassett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Min E46 med pro-navi har cd-spiller, så jeg mistenkte at de begynte med dette i 2003, men siden trådstarter har sett på en 05 mod med kasettspiller så må de jo tydeligvis ha tilbudt begge deler som ekstrautstyr. Jeg tror det er sånn at de som hadde cd-skifter som ekstrautstyr hadde kassettspiller i navienheten, mens de som ikke valgte cd-skifter fikk navienhet med cd-spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 var noe på radion om når den siste kasettspilleren i bil ble montert, og det var for en månde siden eller noe i en lexus, så ikke alle land henger helt med i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Min E46 med pro-navi har cd-spiller, så jeg mistenkte at de begynte med dette i 2003, men siden trådstarter har sett på en 05 mod med kasettspiller så må de jo tydeligvis ha tilbudt begge deler som ekstrautstyr. Jeg tror det er sånn at de som hadde cd-skifter som ekstrautstyr hadde kassettspiller i navienheten, mens de som ikke valgte cd-skifter fikk navienhet med cd-spiller. om jeg ikke husker feil så hadde e46 cd spiller i 16:9 navien, mens e38 og e39 hadde kasett. på e38 og 39 var det ikke levert med cdspiller som jeg vet om. finns det skal jeg skaff det ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Tyskerne har mange gamle kassetter med hornmusikk og Wench Myhre så det er sikkert derfor de må ha kassettspiller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Også A-Ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Kasetten slo mye bedre an der, enn her. Og når de i tillegg skal være så konservative, blir det jo ikke snakk om å byte'n ut heller. CD er riktignok fra 80-tallet, men hei hei, de lar seg ikke snakke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå