Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kommer ikke til og Kjøpe fra GS BILDELER!

En i familien min kjøpte senkesett til sin E34 og han monterte de HELT RIKTIG og alt var som det skulle... Men Nå driver det og smeller og dunker skikkelig hardt når han kjører over fartsdumpere og fortauskant! Og han sendte Mail inn til GS og de sa at han skulle kontrollere om han har montert de feil... Også sa han at : Det har jeg ikke gjort... Jeg er utdannnet Bilmekaninker og er Bilmekainiker så det her kan jeg også vidre sånn... Og han har venta flere uker nå og GS gidder ikke svare han på Mail! Snakk om Dårlig Service! Kan jo hende at han var uheldig men de skal jo svare på Mail da....

Nå handler jeg heller fra Koed ;) Der ordner de det meste;) Svarer ihvertfall på Mail :P

Nå har jo faktisk selger krav om å få undersøke varen når det gjelder en reklamasjon (ref. Kjøpsloven) enten kjøper er en utdannet mekaniker eller hobbymekaniker. Hva forventer han av nytt svar når GS har gitt klar beskjed om at de må se bilen før reklamasjon godkjennes i den første mailen..?

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg kommer ikke til og Kjøpe fra GS BILDELER!

En i familien min kjøpte senkesett til sin E34 og han monterte de HELT RIKTIG og alt var som det skulle... Men Nå driver det og smeller og dunker skikkelig hardt når han kjører over fartsdumpere og fortauskant! Og han sendte Mail inn til GS og de sa at han skulle kontrollere om han har montert de feil... Også sa han at : Det har jeg ikke gjort... Jeg er utdannnet Bilmekaninker og er Bilmekainiker så det her kan jeg også vidre sånn... Og han har venta flere uker nå og GS gidder ikke svare han på Mail! Snakk om Dårlig Service! Kan jo hende at han var uheldig men de skal jo svare på Mail da....

Nå handler jeg heller fra Koed ;) Der ordner de det meste;) Svarer ihvertfall på Mail :P

Uhm..?

Nå er det vel flere faktorer som kan spille inn her. For det første så vil jeg tro at GS ikke har noe med selve senkesettet å gjøre, siden de er forhandler. Unntaket er kanskje om det er et GS Performance - sett, men det går jo ut på det samme - vis at det er defekter og reklamer.

For det andre så tviler jeg egentlig på at det er senkesettet, da kommer nok årsaken av bruk. (Hard misbruk eller justerbart som er justert helt ned og møter bumpstop). Før jeg hadde gått hardt på GS om dette, hadde jeg nok sjekket foringer og ledd, og da kanskje spesielt dempertårnlagrene bak.

Ellers har jeg personlig bare positive ting å si om GS, har ikke handlet så fryktelig mye der men - enda. :wink:

Skrevet

:?

Ikke ofte jeg svarer på slikt her inne men .....

Jeg svarte mailen din slik ...

> Hei

>

> Normalt sett så er det ikke så lett og bunne en demper men sjekk monteringen ved tårnlager der kan det fort bli lyder .

>

> Mvh Morgan

Vet ikke om jeg har påstått at det er feilmontert ved et slikt svar men...

Siden jeg ikke har settet på eget lager så kan jeg jo ikke svare deg mere før dette er inne på lager igjen , men om du trykker sammen en slik fram demper som du har helt i bunn, så må tårnageret ditt så langt ned at det treffer toppen påfjærbeinet ditt for å kunne bunne demperen din ... og det er jeg ikke så sikker på at går .. det er jo en fjær i mellom der også ...

Svaret du gav meg ... skriver jeg ikke her men for å si det sånn ...Jeg er heller ikke grønn :wink:

Men gi deg litt tid så får du svar men skal jeg svare deg mere konkret så må jeg se på demper og fjær i settet for å se om det er mulig det du påstår .

mvh Morgan

Beklager at jeg skiver dette her inne men ...siden det gikk på meg så....

Skrevet
GS får bare skryt fra meg :)

Har aldri hatt noen problemer når jeg har handlet der og er det noe ordner de opp i det ganske kjapt :D

2 tomler opp!

+1 :D

Har vært utallige ganger på GS i Bud, og det er like kjekt å dra dit hver gang! God service og hyggelig personell :)

Skrevet

Pare positivt fra min side!

men de har sendt endel feil, men det kan jo skje med alle.

Skulle bytte ene kjølerøret rundt toppen siden motoren var Engelsk. Såklarte de å sende engelsk rør Hehe :D

Skrevet
Pare positivt fra min side!

men de har sendt endel feil, men det kan jo skje med alle.

Skulle bytte ene kjølerøret rundt toppen siden motoren var Engelsk. Såklarte de å sende engelsk rør Hehe :D

Bedre enn "spanskrør" ihvertfall.;)

GS har knall service! Det er faktisk verdt litt.:)

Skrevet

Kun positivt å komme med angående GS bildeler jeg også!

Har handlet en del derifra oppgjennom åra, og servicen har vært upåklagelig!

Har jeg fått noe feil, eller jeg har trengt hjelp utover det man kan forvente seg, så har de stillt opp da også! :D

Skrevet
:?

Ikke ofte jeg svarer på slikt her inne men .....

Jeg svarte mailen din slik ...

> Hei

>

> Normalt sett så er det ikke så lett og bunne en demper men sjekk monteringen ved tårnlager der kan det fort bli lyder .

>

> Mvh Morgan

Vet ikke om jeg har påstått at det er feilmontert ved et slikt svar men...

Siden jeg ikke har settet på eget lager så kan jeg jo ikke svare deg mere før dette er inne på lager igjen , men om du trykker sammen en slik fram demper som du har helt i bunn, så må tårnageret ditt så langt ned at det treffer toppen påfjærbeinet ditt for å kunne bunne demperen din ... og det er jeg ikke så sikker på at går .. det er jo en fjær i mellom der også ...

Svaret du gav meg ... skriver jeg ikke her men for å si det sånn ...Jeg er heller ikke grønn :wink:

Men gi deg litt tid så får du svar men skal jeg svare deg mere konkret så må jeg se på demper og fjær i settet for å se om det er mulig det du påstår .

mvh Morgan

Beklager at jeg skiver dette her inne men ...siden det gikk på meg så....

Kan du ikke svare på det her på Mail til han fyren fordi det er ikke meg ;) Jeg bare luftet det:) Han fikk aldri svar på det siste han skrev til deg på E-Post :S Så du kan svare han der :) Jeg tror GS er bra og handle hos, Kan jo hende han var uheldig... Men når den siste eposten han har ikke fått noe svar på så skjønner jeg at man blir oppgitt ;) Og jeg som sitter på med han, merker jeg at det er skikkelig irreteranes :S

Skrevet

GS Bildeler er overlegne på service! I mitt tilfelle, har jeg omtrent hver eneste gang fått pakken en eller to dager etter jeg har ringt. Har også vært i kontakt med flere ang spørsmål på tekniske ting. Fått konkrete og riktige svar :)

Ringte for noen uker siden for å kjøpe en O-ring til bensintrykksregulatoren på E30`n. Ringte i 2-tiden,

og O-ringen lå jaggu i postkassa dagen etter!!!!

Ellers vil jeg også rose Morgan, som svarer både sent og tidlig! Har i flere anledninger vært i kontakt med han på "privaten", og han svarer alltid like blidt :) Fikk også super service og fine rabatter av han her i høst da jeg tok turen ut til Bud for å handle for meg samt noen kompiser.

Kjempeflott at vi har slike serviceinnstilte mennesker!!!! 8) 8) 8)

Skrevet

Må bare gi GS bildeler ros for god service.

Aldri hatt noen problemer med de, selvfølgelig hender det at glipper skjer, men de har alltid ordnet opp.

Jeg har kjørt fra Kristiansund til Bud å tatt de fleste servicer på E91n min. Å hver eneste gang topp service, sist gang skiftet de lyspære i baklyten uten å ta betalt for det.

De tok diagnose etter forespørsel fra meg, lell om det ikke var bestilt. Ingen problem.

Har vell også fått gratis bilvask ved en annledning der ute.

Så GS er ett firma med riktig holding når det gjelder service. Desverre litt høye priser, men sånn er det vell bare. :)

Skrevet

Har handlet der får noen kroner de siste 5 årene jeg også, og de delene jeg har fått feil, er det feil jeg har gjort selv. Som jeg deretter har returnert og fått byttet.

Det eneste negative jeg kan si, er at de bør undersøke med leverandører som Scnitzer ol om varen er utgått og kan skaffes, før de setter det i bestilling. Dette gjelder forholdsvis gamle biler (E39)

Har ventet flere måneder på både eksos og spoiler, før jeg etter mange telefoner får høre at det er utgått. Og prisene på visse ting er utvilsomt i høyeste laget.

Skrevet
hmmmm..... skjønner ikke helt denne tråden her. blei du så snurt for 50 spenn? Er vel ikke født sunnmøring vel:)

har aldri hatt noe problemer med gs bildeler, bare positivt, ordne alltid opp om det skulle vær no tull.

Har sikkert handlet for 300 000-500 000 tusen siden dem startete igjennom firma mitt og privat, brukte 120 000 på 4 månder i bare deler til en e30 cab:) å ingen problemer så langt med GS..

120 000 på en E30 #-o

• 3 weeks later...
Skrevet

Har også positive tilbakemeldinger (bestilling over nett eller butikken i Bergen)

Har alltid gått raskt og med et smil, er jeg usikker på hva ting heter og hvordan jeg finner det i delekatalogen, finner de kjapt frem riktige deler, til tross for min elendige forklaringsevne. Haha. :D

Handler kanskje for 5-20 000 i året, og har vært kunde der i rundt 5-6 år.

Og på snart 6 år, er det "verste" som har hendt meg, i sammenheng med GS:

1. Bestilte noe som skulle være på lager om 3 dager, så tok det 9 dager, for de ventet fortsatt selv, på ene halvdelen av bestillingen.

2. punkterte min importerte E36 i for-fjor og hadde 1 låsebolt på hvert hjul, og GS hadde ingen nøkler som passet boltene. (dette har jo ingenting med GS å gjøre da) Men fyren ble med meg ut, satt den rene buksen sin ned på en skitten vei, og testet alle nøklene han fant, bare for min skyld <3

3. De glemte å sende SMS på ene bestillingen min. Tok kontakt for "sporing" og de hadde fått pakken et par dager før, uten å gi beskjed om at det var kommet.

Oh No!

I tillegg opplever jeg at de er flinke til å skrive/svare E-post.

Men de aller dyreste delene handler jeg på Koed.no, fordi at de ofte er betydelig dyrere hos GS. Ellers er alt bare bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...