FredrikE24 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Det ville BMW tape penger på, det er dårlig butikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 ekte ///M er noe eget, selv om det har blitt noe utvannet med de siste traktorene..:/ Hva er det egne egentlig? Nå har jeg hatt noen korte prøveturer i M coupe og E36 M3 i det siste - og bortsett fra veldig fine motorer, så byr de vel ikke på noe min ikke-M gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 ekte ///M er noe eget, selv om det har blitt noe utvannet med de siste traktorene..:/ Hva er det egne egentlig? Nå har jeg hatt noen korte prøveturer i M coupe og E36 M3 i det siste - og bortsett fra veldig fine motorer, så byr de vel ikke på noe min ikke-M gjør. rart at ///M utgaven av din bil koster nesten det dobbelte. Noe forskjell er det nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Forskjell er det jo, men hva er dette "egne" man snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Forskjell er det jo, men hva er dette "egne" man snakker om? Annen motor, annet understell, annet chassi annet interiør annet eksteriør +++ du er bare vanskelig en s50 byr på så mye annet en en kjip m52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 M er M.. Enkelt å greit Akkurat som V8 er V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Du vet det ikke før du har hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Man får jo 316 / 318 ///M ... M-merket er meeeget utvannet, spør du meg... Ingenting under 2.5L skulle kunne kjøpes i M-utgave Nå blander du litt. Du får M-tech til de. Ingenting til felles med M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Forskjell er det jo, men hva er dette "egne" man snakker om? Motoren er en ting, men hele pakken med understell, motor og bremser gjør at det blir en helt annen opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Man får jo 316 / 318 ///M ... M-merket er meeeget utvannet, spør du meg... Ingenting under 2.5L skulle kunne kjøpes i M-utgave Nå blander du litt. Du får M-tech til de. Ingenting til felles med M3 Ok, truddet me snakket om ///M emblemet eg. Ikkje m3, m5, m6 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Motoren er en ting, men hele pakken med understell, motor og bremser gjør at det blir en helt annen opplevelse Er det derfor alle bytter til annet understell og bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 lol hagenisse.. synes også det er interessant å se folk ødelegge m bilene sine med billige coilovers. Selv om jeg faktisk mener at spesielt de eldre m bilene virkelig er nydelige biler, perfekt satt opp innenfor "pakken" de skal fungere i. Jeg ser heller ikke problemet med "m-tech" eller M-sport som det nå heter, selv om jeg kjører diesel så kan vel jeg også være interessert i et ordentlig understell og seter med god sidestøtte? at man får "M" biler som er to tonn, pustehjelp og firehjulstrekk er jeg dog helt imot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Har tenkt litt på dette selv, i tilfellet jeg importerer en mint E36 3.0 M3. "ALLE" monterer jo KW coilovers og/eller PSS9 Bilstein dempere osv osv.... Er de orginale M3 opphengene og understell/dempere virkelig så utdaterte i forhold til moderne aftermarked deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Har orginalt på min digg å kjøre med men er litt høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå