Gå til innhold

Hvorfor M

RemiE39
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trenger vel ikke rare sidestøtten til gatebruk så der fungerer jo vader-stolene. På bane er det bare tåpelig.

Ellers var det ikke noe trolleforsøk, og Endre endte jo på omtrent det jeg mener - det skal ikke mye modifisering til før en helt vanlig modell er like bra eller bedre (bortsett fra motor)... og hva er da det egne med M-modeller? 911 derimot.. det er noe eget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er behagelig å sitte støtt når jeg kjøre i gata også, men det er smak og behag.. Jeg er tydeligvis for slank siden jeg ikke synes vader gir god støtte. Det samme gjelder jo forøverig sportstolene i E36. Elendige. Generelt er stolene dårlige i E36 synes jeg.

Snakker vi Porsche er vi jo over i en annen liga. De er et stykke over BMW ///M, men det har jeg ikke økonomi til å kjøpe desverre så jeg får leve med den gammle E30en min noen år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo 316 / 318 ///M ... M-merket er meeeget utvannet, spør du meg... Ingenting under 2.5L skulle kunne kjøpes i M-utgave :)

Nå blander du litt. Du får M-tech til de. Ingenting til felles med M3

Ok, truddet me snakket om ///M emblemet eg. Ikkje m3, m5, m6 ..

Altså likhet er det jo selvfølgelig!! M plasten er jo lik, rattet for du som er likt osv osv..

En m modell er jo en oppgradert orginalbil, som motor understell girkasse etc..

Men lilheten kan vi vel fortsatt se på utsiden hvis det er en induvidual, org. Mtech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er behagelig å sitte støtt når jeg kjøre i gata også, men det er smak og behag.. Jeg er tydeligvis for slank siden jeg ikke synes vader gir god støtte. Det samme gjelder jo forøverig sportstolene i E36. Elendige. Generelt er stolene dårlige i E36 synes jeg.

Snakker vi Porsche er vi jo over i en annen liga. De er et stykke over BMW ///M, men det har jeg ikke økonomi til å kjøpe desverre så jeg får leve med den gammle E30en min noen år til.

Tja, til prisen av en E30 M3 er det fullt mulig å finne seg en Porsche 964 C2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, til prisen av en E30 M3 er det fullt mulig å finne seg en Porsche 964 C2?

Ja det gjør man nok, men en slik porsche mener jeg at ikke er så mye "bedre" enn en E30M3. E30M3 er tøffere enn de gammle Porschene synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen eget med en Mbil, da må den være orginal såklart.

stolene er mer en gode nok både på gata og banen, vis du bare driver med hobby kjøring.

e36 m3 er jo en kjedelig bil å se på, siden alle er like! men er noe eget med en e36 m3 uansett å dårlig dere tydeligvis syns den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hva BMW M tenkte da de laget e30 m3, en daff bil som er lett med ingen spesielle gode egenskaper.. hvordan enkelte påstår e36 er det kjipere for meg en gåte, da det er den beste m3'n laget noen sinne.. *hint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hva BMW M tenkte da de laget e30 m3, en daff bil som er lett med ingen spesielle gode egenskaper.. hvordan enkelte påstår e36 er det kjipere for meg en gåte, da det er den beste m3'n laget noen sinne.. *hint*

Da E30 M3 kom på markedet i 1986 var den absolutt noe av det mest fokuserte og ikke minst morsomste man kunne kjøpe på den billige siden av 911 Carrera Coupé. Det er viktig å ta av seg 2011 brillene når man vurderer 25 år gamle bilmodeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig, E46 er tyngre og mindre innvolverende.

Hva med siste M3 da.. Den er jo enda tyngre og enda større.. Ikke mye "gocart" følese igjen i ///M bilene lenger desverre.

Har du prøvd e92 M3'n?

Bare spør fordi det virker som veldig mange velger å angripe den nye M3'n uten noe spesielt gode argumenter ombord.

Det er vel ikke strengt tatt negativt å kunne nyte god komfort gjennom sentrum, for så å "gnikke litt på sportsknappen", sidelengs bortover E6?

Nå må vi ikke glemme hva BMW er kjent for.

Herlig balansegang mellom komfort og sportslighet. Om man er ute etter rendyrket sport, så får man kjøpe seg en Ferrari :P

Om 30 år er vel E92 M3 det "kuleste" i gata, tenker jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...