APedersen Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Tørr jeg spør hva du skal ha lambohengsler på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Tørr jeg spør hva du skal ha lambohengsler på? Tenkte på fordørene på touringen. Tenkte det ble qlt og annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Svarte nyrer også da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Tjaa, hvorfor ikke? Har da fått hivd de sorte fra cabben iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Feit vogn du har! Ser velstelt ut, og ACS felgene passer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Takk for det. Bilen er greit velstelt i seg selv ja, og det er ingenting å utsette på den. Mulig det kommer noe mørke ruter snart. Får se.. Løfter med et bilde fra noen sider tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Den er så råå då.. Men hvor mye må det valses for at felgene skal gå oppi? Nok med innerkant eller er det slik at mann må ha "valsebue" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Fremme er det ikke behov for å valse i det hele tatt sånn det er nå. Men jeg vil flytte hjulet litt lenger ut i skjermkanten, så det skal valses så mye det går uten å forandre den orginale looken på buen. Samme gjelder bak, men der er det veldig dårlig plass i bredden, siden lgene er 11" brede. Skal nok bli bra åkkesom tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Helværst touring mister bimmers grommeste e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Helgromt!! Mangler bare svarte nyrer også nå....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Den dagen d kommer så skal jeg ha crome grill og cromlist på bakluka mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Helværst touring mister bimmers grommeste e39 Takker for skryt. Blir jo nesten høy på pæra! jeg er veldig tilfreds med hvordan bilen er og ser ut, så om andre synes det samme, så er det jo kun ren bonus! Helgromt!!Mangler bare svarte nyrer også nå....... Takk til deg også. sorte nyrer kommer nok ikke med det første, men det er mulig jeg prøver en annen vri igjen snart. Den dagen d kommer så skal jeg ha crome grill og cromlist på bakluka mi Ja hvorfor kan ikke du ha lista på bakluka, for å "skille" deg ut? Har du ikke sett på telefonen din før idag? Sendte deg en melding angående dekka dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Da er det bestillt nye dekk til Breyton-felgene mine. Valget falt på Michelin Pilot Super Sport. (er det strengt talt nødvendig med en orginal lat M57B25 tro?) jeg velger å tro JAAA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Hvilken bil har M57B25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå