RS-Heggem Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Dårligste teasen på bimmers! Er jo mange som er mestere på dårlige teaser her da. Måtte dessuten ta et senterdeksel på ene alpina-felgen min med hammer. Full av is og vann. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Man da er det vanligvis et lite bilde slik at folk kan gjette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Et bilde jeg tok her om fredagen. Drittøft, ikke sant? Fra spøk til alvor. De nye felgene kommer vel på et par måneder.. Ventetiden var i lengste laget. Dimensjonene blir iallfall 9,5 og 11,5x19" Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Se der ja! så jo ut som en vanlig e39 touring jo De kler e39, de felgene der altså! hvilken et har du på dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Problemet er jo at det er en helt vanlig touring, bare at den er litt mer velstelt enn de øvrige. Et er det samme som dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ah, gleder meg til å få på mine Er jo en uvanlig godt holdt bil den her, men den mangler felger og leppa di :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Jepp. Mangler felger og leppe. Felgene kommer forhåpentligvis på et par måneder. Leppe blir noe helt annet.. desverre. Jeg må se om jeg ikke kan finne på noe lurt.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Flere måneders ventetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Flere måneders ventetid Jepp. 10-12 ukers ventetid. Forhåpentligvis vil de være verdt det. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hell yeah. Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Gleder meg masse selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Skjønner ikke poenget med denne teasingen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Teasen er jo over da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Uansett, så passer RS2 hjula veldig bra på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Er jeg blind? Ser ikke noen navn på felgene jeg, bare dimensjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå