eliot Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 regga på otta ja , er lett å kjenne igjen hvertfall med hz skilt . dette er denne med ac understell å blått interiør ikke sant . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 blått interiør? Det hørtes da fryktelig spesiellt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Interiøret faller nok ikke i smak hos hvermannsen nei. Jeg selv simpelthen elsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Dette er jo ingen bil for ola dunk uansett så da kan en jo like gjerne ta han helt ut innvendig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Gratulerer med en sweet M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Nydelig interiør, tøffeste eg har sett i en e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Det er absolutt ikke ille. Nydelig farge, og merino-skinnet kjennes jo ut som det er nytt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Jeg minnes et innlegg fra deg tidligere, hvor du nevnte at du var redd for å skaffe deg E39 M5, da dette har vært en drømmebil i lang lang tid, og du var redd for at ditt møte med en slik bil ikke ville nå opp til dine drømmer og forentninger. Hvordan stiller du deg til dette nå når du har hatt den noen uker, og fått kost deg litt bak rattet? Har den svart til forventningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Hehe. Jeg har tenkt mye på det innlegget selv jeg. Nå skal det sies at jeg har nesten ikke fått kjørt bilen i det hele tatt, mye pga jeg har fri kun i helgene og da er ikke bilkjøring førstepri. Så for å si det som det er nå om dagen, så står ikke bilen direkte til forventningene ennå. Schnitzer-understellet er stivt som fy, og jeg får like mye kjøreglede av touringen i grunn. Så bilen får pleie, eksos og diverse annet småtteri, så får jeg føle lott mer på det utpå sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Da er jeg spent på videre oppfølging her i tråden tror og håper forventningene blir innfridd, for det er en fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Jaja. Da ligger supersprint x-pipe på posten ihvertfall. En god del liter med castrol 10-60 er også handlet inn, så blir vel ny olje snarest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Det var merknad med mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 305km/t i vognkortet? Kvalmende RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå