StaLe30 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Prøvde å kaste sammen litt klipp jeg tok av bilen ifjord sommer 2010, redigerte ett par timer å laga en nubiefilm :- sånn ble det :::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hvem er den gamle dama på slutten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Var nok den private vaskedama som Ståle har det der Hun som shiner og fikser bil for han Herlig film, men skulle vært filmet i litt bedre kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Jeg ble nesten svimmel av å se den videoen.. Rå bil, men filmen hadde nok vert bedre om du hadde redigert det med litt mindre effekter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Gamla er bestemor, som bor i 2etg i verksted Prøvde sånn ca serriøst 30 ganger å lagre i full HD og alt på stell, men kom bare uidentifisert error :S Så ble sånn her. Man får kanskje litt eplepsianfall av å se på den ja Men får ta det mer rolig nestegang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Feet film syns jeg Hvor får man kjøpt sånne ventilhetter hen? eller hva det heter De smiley'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Grom film! Hvilken sang er det du har lagt til? :- D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Tror jeg må til legen for å sjekke om jeg har epilepsi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Rå film, RÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Bra som vanlig Digger det interiøret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Elsker denne bilen! Tøff film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Bra film, flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Mmmm....interiøret... Fet film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 hvilken moped satt du på da du filma? heheh.. rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 rå film, synest effektene ble rå jeg, sto i stil med flux musikken (minte meg om dubstep- inception http://www.youtube.com/watch?v=eQKlEuu4NgI sorry OT ) gler meg til action filmen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå