M|Fjeld Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Er det mulig, går det ann å bli mer bortskjemt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Følelsen av å jobbe seg fram til noe tipper jeg er bedre.. Amerikanske biler er så stygge at jeg misunner han ikke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 jeg misunner han ikke litt løgn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Ikke akkurat stygg den BMW'en de har heller ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Bumblebee jo! Fy faen for en rå bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 For en drittunge. Verste jeg veit er folk som får ting lagt i henda på de. lærer ikke verdien av ting for en krone. Har hatt en slik kompis, vraka en bil etter den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 i norge er den bilen svinedyr, koster en drøy mill med norske skilter men i statene får du den for det en toyota corolla koster her i norge var jo en i statene som fikk en BMW E9 3.0 CSL av faren sin i 16års gave som faren hans hadde kjøpt av et museum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Nå har han tydeligvis kjørt skadefritt og behandlet den bra i ett år da.. Synes det var kult jeg! Finfin overraskelse til en 16-åring Jeg jobba på gartneri og handla meg en skikkelig råtten Suzuki tsx når jeg var 16, hadde glatt valgt å få en Camaro SS hvis valget var der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Sinnsykt. Drømmebil! Det er jo bare å gratulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Kult! Ser ikke problemet i at foreldre kjøper slikt til sin sønn/datter hvis de har nok penger. Her virket det jo som de settet pris på sønnen. Og det virket jo som han var ganske så glad for den også. Kjekt å lese at han har kjørt skadefritt i ett år nå. Sikkert ikke mange som hadde gjort det med 400hk under panseret. Flott BMW også forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Sweet Sixteen på MTV tar jo kaka, en jente som blir forbanna når hu får en helt ny bil "for tidlig" på bursdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Sweet Sixteen på MTV tar jo kaka, en jente som blir forbanna når hu får en helt ny bil "for tidlig" på bursdagen. +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Nå har han tydeligvis kjørt skadefritt og behandlet den bra i ett år da..Synes det var kult jeg! Finfin overraskelse til en 16-åring Jeg jobba på gartneri og handla meg en skikkelig råtten Suzuki tsx når jeg var 16, hadde glatt valgt å få en Camaro SS hvis valget var der Jeg jobba for et gartneri med å selge jordbær og prøvde å holde en suzuki rmx gående Når sant skal sies så fikk jeg min første bil med fattern, som en overaskelse.. For hans del var det jo noe veldig fint for han å kunne gi noe slikt til meg Men det er helt klart langt deiligere å bruke hardt tjente penger på ting, enn å bare få det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 LITT bortskjemt si du?? Heldig jævel.. Jeg er ikke noe fan av Amcar, men skulle tålt en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Virker som en oppegående gutt å ikke en bortskjemt dritt unge.Å kjørt skade fritt 1 år også,er jo kjmpe flott. Kan bare si,gratulere så mye med en herlig maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå