Gå til innhold

Blitt stoppet? Sivilpoliti


Peak
 Share

Anbefalte innlegg

fredrik90, jeg vil kappkjøre!

Gøyeste er når du kjører på tofelts motorvei og har hatt en liggende på støtfangern noen kilometer også bare legge seg inn på veiskulderen og blinke inn for å slippe han forbi :wink:

Really?? Det er det gøyeste? Bullshit

Haha da har man ikke mye glede i livet, viss det er det som er det gøyeste :lol:

bedre å trykke på bremsa bruke spylerdysene eller legge seg bak han helt i rumpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel heller at du kjører i venstrefelt og holder de bak deg

På seg selv kjenner man andre kanskje? :roll:

Andre i samme mentale alder så kunne det vært mulig, barn og selvsentrerte gutter så gjør jeg ikke det :lol:

Åja! Det er på det nivået ja :shock: hva feiler det deg egentelig! Hva er problemet ditt med mine innlegg som gjør at du må svare med slike lavtsynkende innlegg :roll:

Sorry for avsporinga men noen har bare veldig dårlig folkeskikk!

Ang det med å legge seg på veiskuldra var det kanskje litt feil formulet, det er ikke det gøyeste i livet mitt slik noen antydet! Men det er litt artig der og da, de har liksom ligget og pressa og håpt på kappkjøring og til ingen nytte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg le, ikke prøv og trekk meg ned. Du kjenner deg igjen, så ingen grunn til og gå i forsvar :)

Le i vei! hvis ikke du har annet å underholde deg med så! Men du skal få lov å få siste ord i denne diskusjonen, detta blir igrunn bare for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det egentlig er du som tror alle skal kappkjøre med deg (slik alle unggutter tenker!) Tror ikke jeg har lest noen fler "kappkjørings" innlegg fra noen andre her enn deg...

Er ikke vanskelig å misforstå når en ligger på høyt turtall oppi ræva på deg og presser eller legger seg på siden av deg på motorveien i en oppjassa rånebil, til og med du hadde ikke misforstått det! Også det faktum at, ja la oss si 1 av 10 slike episoder så gir jeg faktisk på! Også har kanskje episoden vært verd å plassere i tulletråden som er ditt faste tilholdssted døgnet rundt!

Kappkjøring er drittgøy det men til sin tid og sted, vil helst beholde lappen og livet :wink:

Rett i forsvar, og personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg le, ikke prøv og trekk meg ned. Du kjenner deg igjen, så ingen grunn til og gå i forsvar :)

Le i vei! hvis ikke du har annet å underholde deg med så! Men du skal få lov å få siste ord i denne diskusjonen, detta blir igrunn bare for dumt!

Igjen, du har rett, det blir fort dumt og fortsette sånn som du gjør. Hvorfor du gjør det vet jeg ikke. Jeg tror det har noe med at du følte deg støtt av og blir kalt barn/gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg le, ikke prøv og trekk meg ned. Du kjenner deg igjen, så ingen grunn til og gå i forsvar :)

Le i vei! hvis ikke du har annet å underholde deg med så! Men du skal få lov å få siste ord i denne diskusjonen, detta blir igrunn bare for dumt!

Igjen, du har rett, det blir fort dumt og fortsette sånn som du gjør. Hvorfor du gjør det vet jeg ikke. Jeg tror det har noe med at du følte deg støtt av og blir kalt barn/gutt?

Du får nok ikke noe mer underholdning i denna tråden nå! Jeg har som sagt avsluttet "diskusjonen"for min del, men hvis du vil fortsette så blir det uten meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

Det tallet i den røde sirkelen langs veien står der av en grunn!

Laveste tilatte gjennomsnitts-fart :D

En kommentar til "evighets-diskusjonen"! Du la vel litt opp her selv Fredrik90 men Azeton!

Det finnes noe som mangler i landet våres, som svensken har påpekt og som du selv er et levende eksempel på. Dette som kalles sosial-intelligens.

Azeton: Poenget er fremme, vitsen begynner å bli lunken nå [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:
Det tallet i den røde sirkelen langs veien står der av en grunn!

Laveste tilatte gjennomsnitts-fart :D

En kommentar til "evighets-diskusjonen"! Du la vel litt opp her selv Fredrik90 men Azeton!

Det finnes noe som mangler i landet våres, som svensken har påpekt og som du selv er et levende eksempel på. Dette som kalles sosial-intelligens.

Azeton: Poenget er fremme, vitsen begynner å bli lunken nå [-X

forklar sosial-intelligens? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw: til dere som ikke har opplevd det enda....politiet har også sivile motorsykler i Oslo & omegn ;)

De er såvidt jeg har sett i det de har passert meg sorte av farge men kan ikke si merke.

Vil vel nesten tro at det er BMW som politiet alltid har sverget til....ligner de uniformerte bare at de er sorte og blålysene er her gjemt i veldig små snertne dioder/blitsere...

Bare til info altså...så ingen av dere biter på "racingoppfordringa" til en sort motorsykkel i ny og ne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...