ehrnst Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Han tar ikke telefonen, nei. da er det vanskelig å kjøpe. Er ikke en som oprererer som bilforhandler pliktet til å gi 3 måneder garanti da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hehe. Hvis han er så vanskelig å få tak når du skal kjøpe bil, bare tenkt på hvor vanskelig det blir den dagen du skal reklamere. Men, er bilen grisebillig, og du sjekker den skikkelig før du kjøper, så kjør på. Bare vær klar over at reklamsjonsrett og eventuell bruktbilgaranti i praksis er helt verdiløs, med mindre du orker å trekke fyren gjennom forliksrådet og eventuelt retten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 hehe, jeg har på en måte gitt opp den bilen nå. Jeg hadde jo tenkt å kjøpe bilen FØR han satte den ned 10k også. så jeg skjønner ikke helt hva han driver med. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Penger tjener han http://skatt.f-b.no/details.php?id=2164831 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 tydeligvis. ikke kan jeg skjønne hvordan når han ikke tar telefonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Forrige jobben handla mye med han. Var vanskelig å få tak i og bilene måtte du bare ta de som de var. Var gjerne ikke shina/renset heller. Men til de prisene kan man ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Han har sikkert en telefon til "bilsalget" og en annen til det han virkelig tjener på.. *utenåspekulere i hva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Beste er kanskje å reise ned dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Bavaria hvor jeg jobba handla mye biler med ham og den gang så hadde jeg litt å gjøre med ham! Men nå får han ikke lov å handle noen plass lengre fordi han skyller penger overalt og har mye utestående! Men på utsiden av kåken hans i Tvedestrand står det både Audi Q7, MB GL 500 og en SL600 så penger kan han ikke ha lite av iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Tror jeg har slått fra meg bilen nå gitt. Setter meg som sagt ikke 3 timer på bussen for en bil jeg ikke vet er solgt en gang. Greit å kunne få tatt en prat med fyren liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Tror jeg har slått fra meg bilen nå gitt.Setter meg som sagt ikke 3 timer på bussen for en bil jeg ikke vet er solgt en gang. Greit å kunne få tatt en prat med fyren liksom Behøver ikke å slå de fra deg hvis bilen er fin. ring mer!! Gjør så en avtale om kjøp av bilen med forbehold om besiktigelse! Hvilken bil er det du er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 joda, kan jo prøve å ringe igjen er denne jeg titte på http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27026562 EDIT: tok ikke telefonen nå heller, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Det er ikke m-pakke på den, men det ser du regner jeg med. Fin pris på den så er bare å prøve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 jada. ser veldig godt det ikke er mpakke. har poengtert det på en mail til han og. men, men. ja, har lyst på bilen om den faktisk ser ut som den gjør. men jeg har ikke bil å kjøre ned med for øyeblikket. ser for meg at jeg mottar en sms om at han har solgt bilen til en annen eller noe når jeg sitter på bussen nedover. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Kan jo hende han har mye og gjøre sidendet er så billig...logikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå