Gå til innhold

E81_d sin 118d LCI

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Da får man sette seg ned å vente til midten av mai--> på felger. Prøver å få tak i camber/caster plater forran.. Så nå begynner det å dra seg til her! Gleder meg til å se den ferdig! :D

Går ned til 18" men samme bredde som før, så blir den enda lavere enn før:) Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på LM Rep selv til min e87.

Men er jo ikke bare bare det har jeg merket.Er vansklig å få tak i LM felgene til 1 serie.De på GS sier at de har ikke til 1 serie,men da må det såfall bli fra e46,men det blir på eget ansvar..Tullete å si sånt.Spiller ingen rolle uansett,kjøper med e46 innpress da.Har 40 % avslag hos GS,via en god kompis av meg som jobber i bilbransjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...
Noen som tok bilder på rudskogen under BMW-treffet der? :)

Jeg har bare noen fra parkeringa på lørdag ettermiddag. Ikke noen som er noe å skryte av. Trikset litt med det ene for å prøve å få litt liv i det, men er ikke veldig fornøyd.

7q09a8lo5zuox6e3t49s.jpg

Jeg skjønte ikke før jeg kom hjem at jeg hadde sett denne bilen på Bimmers med VMR-felger. Har du solgt dem?

Du snakket om at du hadde KW som var senket til laveste lovlige høyde, ikke sant? Hvor mye mer er det å gå på foran og bak, hvis man ser bort fra godkjenningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng ut de du har du, hvis du vil:) Det du la ut der var jo knalltøft!:) Takker på forhånd!

VMR felgene er solgt, ville at bilen skulle være lavere så derfor gikk jeg ned til 17":)

Jeg har nok en 3-4cm til bak og 6-7 forran! Er MEGET fornøyd med KW v3 som jeg har nå, helt syke er de! Skal snart montere på camberplater forran så jeg får justert camber + caster forran også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...