jeanpaul Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Nice and clean, pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Takker og bukker! Vært stille fra meg på en stund.. Går i tankemodus på årets stuk! Blir å gå for mer sort tipper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Absolutt en nydelig 1 serie =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Da får man sette seg ned å vente til midten av mai--> på felger. Prøver å få tak i camber/caster plater forran.. Så nå begynner det å dra seg til her! Gleder meg til å se den ferdig! Går ned til 18" men samme bredde som før, så blir den enda lavere enn før:) Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Får røpe litt da! Justerbare camber/caster støtdempertopper forran LM rep 18" Leter sårt etter en suuuperrå vinge, men vanskelig som bare den! Noen som har noe i mot LM rep felger? Tror det kommer til å gjøre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Har lyst på LM Rep selv til min e87. Men er jo ikke bare bare det har jeg merket.Er vansklig å få tak i LM felgene til 1 serie.De på GS sier at de har ikke til 1 serie,men da må det såfall bli fra e46,men det blir på eget ansvar..Tullete å si sånt.Spiller ingen rolle uansett,kjøper med e46 innpress da.Har 40 % avslag hos GS,via en god kompis av meg som jobber i bilbransjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Bitteliten oppdatering av bilen. Ble sort stuk i år! Blackline baklykter i LED er også montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Må si meg fornøyd med sorte-stuket i år hvertfall Oppgradering til større sterio, er neste på planen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Noen som tok bilder på rudskogen under BMW-treffet der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Hm, litt usikker på de hjula der.. må ta noen lysere bilder Men performance fangeren er spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Noen som tok bilder på rudskogen under BMW-treffet der? Jeg har bare noen fra parkeringa på lørdag ettermiddag. Ikke noen som er noe å skryte av. Trikset litt med det ene for å prøve å få litt liv i det, men er ikke veldig fornøyd. Jeg skjønte ikke før jeg kom hjem at jeg hadde sett denne bilen på Bimmers med VMR-felger. Har du solgt dem? Du snakket om at du hadde KW som var senket til laveste lovlige høyde, ikke sant? Hvor mye mer er det å gå på foran og bak, hvis man ser bort fra godkjenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Sleng ut de du har du, hvis du vil:) Det du la ut der var jo knalltøft! Takker på forhånd! VMR felgene er solgt, ville at bilen skulle være lavere så derfor gikk jeg ned til 17":) Jeg har nok en 3-4cm til bak og 6-7 forran! Er MEGET fornøyd med KW v3 som jeg har nå, helt syke er de! Skal snart montere på camberplater forran så jeg får justert camber + caster forran også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulland Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Meget pen! En av de bedre 1`erne jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Varmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå