TMarki Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Tenkte å lage en tråd hvor folk kan "skryte" av stylingen de har gjort på bilen i det siste. Edit: Kom også med konstruktive tilbakemeldinger=) Legger ved noen biler av mitt kupelysprosjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Her skal du få en konstruktiv tilbakemelding: Mangler bare et par runder med med kromtape, en plysjterning i speilet, strykebrett på koffertlokket, Black&Decker senkesett og racing-setetrekk så er stilen fullkommen. Alvorlig talt, med mine øyne ser det der skikkelig JÆVLIG stygt ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 jeg vil nødig være slem, men jeg måtte Men for å komme med konstruktiv kritikk Hadde du valgt noe liknende det orginale interiørlyset med mindre styrke enn du har her så ville det nok sett MYE bedre ut. sett fra mitt ståsted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMarki Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Her skal du få en konstruktiv tilbakemelding:Mangler bare et par runder med med kromtape, en plysjterning i speilet, strykebrett på koffertlokket, Black&Decker senkesett og racing-setetrekk så er stilen fullkommen. Alvorlig talt, med mine øyne ser det der skikkelig JÆVLIG stygt ut!!! Litt vel destruktiv tilbakemelding men tar den til meg Ser vi to har hvertfall to forskjellige syn. (jeg skulle hatt lys under og hadde det ikke vært ulovlig) Ser godt at lyset ikke passer i alle biler men hadde du sett den IRL så tror jeg at du hadde endret syn. Edit er dette alles mening? trengere flere tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Katten min tok en rask titt på skjermen.... Dette er nok de fleste på forumets mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Er du selv fornøyd er jo det det eneste som teller:) Endel av medlemmene her vil nok rynke litt på nesen, men so what. Bildene dine er heller ikke så gode. Ikke helt min stil, men pytt pytt. Personlig ville jeg gått for hvite sterke led til kupebelysningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Dette falt ikke i smak hos meg heller, ble for "horete" for å si det rett ut. Om du på død og liv vil ha lys slik ville jeg gått for en mer nøytral farge som hvit og ikke så dominerende, heller litt diskret (less is more). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMarki Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 ok trodde jeg skulle få slike ensformige svar hvor alle følger han med høyest rang^^ fra hvirke som helst annet forum men ikke BIMMERS.no Kom igjen nå hvordan så det ut plassering, styrke(bildene er dårlige så ser litt sterkere ut enn virkeligheten), farge osv Edit: takker for de litt mer kontruktive meldingene på slutten og ja jeg er ikke ute etter og nære nøytral skal stikke litt ut i mengden e36er i haugesund=) 2 Hvite e36er men kun en med grønt kupelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 ok trodde jeg skulle få slike ensformige svar hvor alle følger han med høyest rang^^ fra hvirke som helst annet forum men ikke BIMMERS.no Kom igjen nå hvordan så det ut plassering, styrke(bildene er dårlige så ser litt sterkere ut enn virkeligheten), farge osvEdit: takker for de litt mer kontruktive meldingene på slutten og ja jeg er ikke ute etter og nære nøytral skal stikke litt ut i mengden e36er i haugesund=) 2 Hvite e36er men kun en med grønt kupelys Hehe, rang har ingenting å si her på bimmers.no, ihvertfall tror jeg ikke noen bryr seg om slikt Hvis du synes det er pent så kjør på, men du ser jo meningene til alle over og de fleste er nok enig i at det ikke var pent. Ut ifra plasseringen ser det ut som at det er lett å sparke borti lyset, men dårlige bilder så vanskelig å se, farge og styrke nevnte jeg i mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 om du skal ha neonlys inne i bilen så er blått mye finere. og ikke så sterkt lys. litt svakere og blått hadde blitt bedre syns jeg. det ville heller ikke blitt så "blendende" når du kjører i mørket. og heller ikke så lett for politi og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMarki Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Hehe, rang har ingenting å si her på bimmers.no, ihvertfall tror jeg ikke noen bryr seg om slikt Hvis du synes det er pent så kjør på, men du ser jo meningene til alle over og de fleste er nok enig i at det ikke var pent. Ut ifra plasseringen ser det ut som at det er lett å sparke borti lyset, men dårlige bilder så vanskelig å se, farge og styrke nevnte jeg i mitt forrige innlegg. ja lyset på passasjersiden framme er jeg ikke helt fornøyd med kom noen milimeter for langt ned de 3 andre ser du ikke hvis ikke du leter de er inni sprekker=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 synes du skal ta det vekk,, beklager, menne det passer bare ikke, kunne brukt hvitt lys, min mening;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Nei, man har jo ikke lyst til å være slem, men tror de fleste her på bimmers.no ikke har neonlys i eller utenfor bilen sin. Det er slik biler jeg får vondt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 grøss... Hadde det enda vært godt gjemt, og uten noe farge.. Kanskje svakt oransje hadde sett ok ut (som interiørbelysningen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå