noekult Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Nå er dere harde mot guttungen! Vi trenger flere/bedre bilder. For min del skjønner jeg ikke hvordan man kan ha slikt lys inne i kupeen, da det er svært slitsomt på mørkekjøring... Husker mine under-20 dager. Da var det mye fælt som var "dritkult". Nå går det mest i minimalisme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMarki Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 OK ser kansje en ting som har hengt seg opp. Det er kupelys som kun er på når jeg skrur det på eller når dørene er åpne. Meningen er det at lysene ikke skulle være synlige før dørene åpnet seg dette faila litt på passasjersiden men fikser dette as we speak. Er nesten 100% på grønne felger men dette kreves litt mer tenkning da det er synlig på bilen hele tiden=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 neon ja, hehe, fydda:P alle har vel vært der ta en vri på det, monter lys på undersiden av dørene, som lyser opp bakken når du åpner de, det er jo kult synes jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 ingenting å bry seg om, dette sure forumet har en haug med e30-rånere.. så dem er det bare å ta med et smil om de slenger noe dritt hehe.. tapere er det uansett nok av i samfunnet:) Når det er sagt, not my style.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Dette minner meg om når jeg var 14år og koblet opp lys i min bil! Den endte opp som delebil og jeg har heldigvis IKKE videreført lysene til noen av de andre bilene mine.. Fremme: Bak: Bak var det i det minste riktig farge på dem.. Alle lysene var montert slik at man ikke så selve lyskilden. Den dag i dag syns jeg det er helt grusomt med sånne lys! Hadde sikkert blitt tøft om du hadde brukt rød/oransjefargen som moepower! Og slå ned lys styrken litt. Oppsettet ditt suger med grønt! Gjør forøvrig det blåe til Moepower! Men han er nordlending! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hahah, sykt, 3 sider med svar på 9 timer, OT, men men .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Neonlys er helt sykt kanon tøft om du er fra drammen / holder til her! ja faktisk her! Går ikke ann å kjøre bil engang her i Drammen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Var da voldsomt til pepper du fikk da. Burde ta noen bedre bilder så man kan danne seg et bedre bilde av hva du har montert/modifisert. Din bil, do what you want Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Dette minner meg om når jeg var 14år og koblet opp lys i min bil! Den endte opp som delebil og jeg har heldigvis IKKE videreført lysene til noen av de andre bilene mine.. Fremme: http://i19.photobucket.com/albums/b166/ ... 05NR22.jpg Bak: http://i19.photobucket.com/albums/b166/ ... li05NR.jpg Bak var det i det minste riktig farge på dem.. Alle lysene var montert slik at man ikke så selve lyskilden. Den dag i dag syns jeg det er helt grusomt med sånne lys! Hadde sikkert blitt tøft om du hadde brukt rød/oransjefargen som moepower! Og slå ned lys styrken litt. Oppsettet ditt suger med grønt! Gjør forøvrig det blåe til Moepower! Men han er nordlending! Som sagt, det der var noe jeg gjorde når jeg var 14! Hadde mange rare meninger om hvordan ting skulle se ut den gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Ikke helt min kopp te med neonlys i bilen, da velger du heller hvite led. En diode kanskje som du lager hull til i deklsene under dash, så får du ett behagelig interiøt belysning. Har selv byttet ut mitt interiør lys til hvite led. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Her skal du få en konstruktiv tilbakemelding:Mangler bare et par runder med med kromtape, en plysjterning i speilet, strykebrett på koffertlokket, Black&Decker senkesett og racing-setetrekk så er stilen fullkommen. Alvorlig talt, med mine øyne ser det der skikkelig JÆVLIG stygt ut!!! Du glemte tribal dekor på sidene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Syns ideen over her et sted var bra! Lag til noe lys under dørene, som lyser når de er åpne Grønt lys med grønne felger og skamsenk hadde vært stilig, og skilt seg godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMarki Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Gøy og se at det kommer noen som ikke er main stream og var jo blitt en hit denne tråden her=) Tror nok grønne felger kommer sammen med M-tech stylingen da blir det nok andre boller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Det tror jeg blir fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Du e sikkert velkommen til: www.superstreet.no/forum det va min måte å sei det på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå