Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

530"n er solgt tahoen er solgt,,,2010 subburban innkjøpt til kona..gammel tahoe til meg;( og har bestilt ny forsterka clutch til m5"n samt att den får ny girkasse og ny skiver og klosser fremme så er den vell klar til sesongen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere tråder på M5BOARD.COM som beskriver disse kasse som svært vanskelige å overhale.

Jeg har funnet en i USA og en i UK som kan gjøre jobben, kan noen forklare meg hvorfor denne jobben er så vanskelig.

Det må jo være billigere å overhale enn å kjøpe ny til nesten 50k. Har det noe med deletilgang?

 

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere tråder på M5BOARD.COM som beskriver disse kasse som svært vanskelige å overhale.

Jeg har funnet en i USA og en i UK som kan gjøre jobben, kan noen forklare meg hvorfor denne jobben er så vanskelig.

Det må jo være billigere å overhale enn å kjøpe ny til nesten 50k. Har det noe med deletilgang?

 

Martin

Skall ikke kjøpe fabrikkny girkasse jeg, men kjøper en e46 smg kasse å bygger den om med clutch huset fra kassa mi og litt til så har jeg en god kasse som aldri har vørt bommgira å brøte med;) fikk clutch lammell trykkplate å utløserlageret idag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny fordi den har dårlig synk på 3" har vært det siden i kjøpte bilen for 5 år sia:P så på tide,,,,clutch var ny ifjor men blir byttet siden planene om compressor ser ut til å bli noe av;) opp til biltilsynet bare nå,,,

Godkjenne med presse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...