Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

530"n er solgt tahoen er solgt,,,2010 subburban innkjøpt til kona..gammel tahoe til meg;( og har bestilt ny forsterka clutch til m5"n samt att den får ny girkasse og ny skiver og klosser fremme så er den vell klar til sesongen:)

Skrevet

ny fordi den har dårlig synk på 3" har vært det siden i kjøpte bilen for 5 år sia:P så på tide,,,,clutch var ny ifjor men blir byttet siden planene om compressor ser ut til å bli noe av;) opp til biltilsynet bare nå,,,

Skrevet

Det finnes flere tråder på M5BOARD.COM som beskriver disse kasse som svært vanskelige å overhale.

Jeg har funnet en i USA og en i UK som kan gjøre jobben, kan noen forklare meg hvorfor denne jobben er så vanskelig.

Det må jo være billigere å overhale enn å kjøpe ny til nesten 50k. Har det noe med deletilgang?

Martin

Skrevet

Det finnes flere tråder på M5BOARD.COM som beskriver disse kasse som svært vanskelige å overhale.

Jeg har funnet en i USA og en i UK som kan gjøre jobben, kan noen forklare meg hvorfor denne jobben er så vanskelig.

Det må jo være billigere å overhale enn å kjøpe ny til nesten 50k. Har det noe med deletilgang?

Martin

Skall ikke kjøpe fabrikkny girkasse jeg, men kjøper en e46 smg kasse å bygger den om med clutch huset fra kassa mi og litt til så har jeg en god kasse som aldri har vørt bommgira å brøte med;) fikk clutch lammell trykkplate å utløserlageret idag;)

Skrevet

ny fordi den har dårlig synk på 3" har vært det siden i kjøpte bilen for 5 år sia:P så på tide,,,,clutch var ny ifjor men blir byttet siden planene om compressor ser ut til å bli noe av;) opp til biltilsynet bare nå,,,

Godkjenne med presse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...