jakobm5 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Girkasse overhalinga på turingen gikk sjeis gitt... Slura enda all innmatn e ny:(
Robin L Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 ka fan? : ( monterte du kassa selv el? hatt på for lite olje eller noe da tru?
jakobm5 Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Ja gjor d selv men gjort etter boka.. Mekanikern mener clutch huset kan ha en microskopisk sprekk som er årsaken i feilen:( så kassa må ut igjen:(
jakobm5 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Gleder meg sjæææl ass:p Jeg også:) eneste minuset er att jeg må se på dn vær gang jeg er i garasjen.. Godt den står på bukker og ingen vinterjul til den;)
Glema Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Ta et bilde av hvordan den står å del med oss
Tzunami Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Vet ikke hvor bra det er at den står på bukk? Er jo ikke noe naturlig posisjon for dempere/fjærer? Jeg orker ikke å titte inn i garasjen så ofte, og se bimmern uten skilter:/ men blir nok morsommere å se den uten skilter når jeg får spesialsydd ///m-trekk til den, og kanskje en liten annen oppgradering iløpet av våren:D
jakobm5 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Vet ikke hvor bra det er at den står på bukk? Er jo ikke noe naturlig posisjon for dempere/fjærer? Jeg orker ikke å titte inn i garasjen så ofte, og se bimmern uten skilter:/ men blir nok morsommere å se den uten skilter når jeg får spesialsydd ///m-trekk til den, og kanskje en liten annen oppgradering iløpet av våren:D Står på bukker og fjærene er avlastet ja d står bokker under broene også.. Må avlaste dekk og jullager og fint å få dn litt opp fra gulvet:) er tørrere lufta dær:) m trekk??? Vil ha jeg også... Fikser du?
jakobm5 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Skal ta noen bilder en av dagene for å dele med dere:)
joachim sørlie Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 ja, du vet vi elsker bilen din, så bare kjør på med bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå