mbruer Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Ettersom jeg veit hva han jobber med så er det hvertfall ikke derfor han er steinrik hvertfal:p Får si som Svein Kåre selv sa " man lever bare en gang".... Faen så rått det der blir! Jeg som føler jeg har et gromt verksted kan jo bare legge meg å grine..!! Jeg kommer på besøk når jeg er oppi traktene jeg vettu Svein
jakobm5 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Blir ikke rik av å være takstmann nei;) men man lever bare en gang ja og er strax 30 så skal d bli verksted må D bli nå blir nåkså greit vertfall føler jeg;) mye arbeid igjen men har brukt 3 år på d som vises på bildene.. Mye jobb å bygge om gammel fjøs
Tzunami Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 gammelt fjøs faktisk jaja, har et par år igjen før jeg runder 30-åra, så kanskje derfor jeg ikke har noe slikt enda men dette blir iallefall bøst! har flere grunner til å komme meg oppover mot kristiansund-området i år også så vi får se hva sommer bringer
jakobm5 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 gammelt fjøs faktisk jaja, har et par år igjen før jeg runder 30-åra, så kanskje derfor jeg ikke har noe slikt enda men dette blir iallefall bøst! har flere grunner til å komme meg oppover mot kristiansund-området i år også så vi får se hva sommer bringer Ja velkomne ska d værra:)
jakobm5 Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Da er begge portene på lakk avdelinga montert å i full d Gang med å montere taket og lys i lakkboksen;)
Mikael-B Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Dette er gromt!! Er det en gammel lakkboks som du har kjøpt, eller noe du lager fra bunn av?
Robin L Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 ta va gromt ja blir det så du vil ta på deg ett par lakkjobber for å forsvare dette kansje ? jeg trenger en takstmann forresten : P har fått vannlekasje i ett vindu, håper det går på eierskifteforsikring
jakobm5 Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Lakkboksen er 1 år gammel:) takstmann ja godt muli jeg kommer da;) tviler på du får d på eierskifte men...
jakobm5 Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Nj spørs om d blir nå småtteri etter hvert
otot Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Flotte e39`a du har Lure på korr en får kjøpt de der runde luftinntaka i fronten ? Ganske lik Touringen æ har. Men ha lakka svartlistan i sølv etter at bildet ble tatt
jakobm5 Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Trakten har i laga sjæl lakkert listene sølv... Hm ble d bra da??
otot Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Syns det ble bra selv ihvertfall Kjøpte nye lister hele veien rundt (m-lister på sidene) og sendte de rett på lakkering. Mye jobb og lage de traktene da, og hva er de laget av ? Syns ihvertfall traktene så fiffi ut
ZhilleN Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Tipper det er lufterør til basser Ser utrolig bra ut den bilen din
ZhilleN Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Åssen er det med godkjenning osv med den lakkboksen?
jakobm5 Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Åssen er det med godkjenning osv med den lakkboksen? Gokjenning?? Dn er da til privat bruk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå