Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg veit hva han jobber med så er det hvertfall ikke derfor han er steinrik hvertfal:p

Får si som Svein Kåre selv sa " man lever bare en gang".... Faen så rått det der blir! Jeg som føler jeg har et gromt verksted kan jo bare legge meg å grine..!!

Jeg kommer på besøk når jeg er oppi traktene jeg vettu Svein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke rik av å være takstmann nei;) men man lever bare en gang ja og er strax 30 så skal d bli verksted må

D bli nå;) blir nåkså greit vertfall føler jeg;) mye arbeid igjen men har brukt 3 år på d som vises på bildene.. Mye jobb å bygge om gammel fjøs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammelt fjøs faktisk :P jaja, har et par år igjen før jeg runder 30-åra, så kanskje derfor jeg ikke har noe slikt enda :P men dette blir iallefall bøst! har flere grunner til å komme meg oppover mot kristiansund-området i år også ;) så vi får se hva sommer bringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammelt fjøs faktisk :P jaja, har et par år igjen før jeg runder 30-åra, så kanskje derfor jeg ikke har noe slikt enda :P men dette blir iallefall bøst! har flere grunner til å komme meg oppover mot kristiansund-området i år også ;) så vi får se hva sommer bringer ;)

Ja velkomne ska d værra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta va gromt ja :D blir det så du vil ta på deg ett par lakkjobber for å forsvare dette kansje ? :D

jeg trenger en takstmann forresten : P har fått vannlekasje i ett vindu, håper det går på eierskifteforsikring [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ble bra selv ihvertfall :)

Kjøpte nye lister hele veien rundt (m-lister på sidene) og sendte de rett på lakkering.

Mye jobb og lage de traktene da, og hva er de laget av ?

Syns ihvertfall traktene så fiffi ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...