jakobm5 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Da er 2 dager med rubbing og polering av proff færdig m perfekt resultat:) kun litt polish på taklukepakninga da teipen slapp:p nå er de over på intriør.. Tok eu idag uten feil.. Hadde kjørt svimlende 137 mil på 2 år
Tzunami Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Godt å høre at du tar bra vare på go'bilen din! Min trenger en god polish min også så kanskje det blir bra til treff til lørdag synes du skal komme deg nedover til vårmønstringa!
jakobm5 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Står uten frontrute nå å venter på ny;) ja polering kan ordnes.. Svipp oppom garasjn min en kveld du
Robin L Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Tar ikke du på feg jobber da jacob? Kanskje vi skal ta oss en kveld på740n en kveld når jeg får ordnet skilt no? har endel halos som du.sokkert så
jakobm5 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Tar ikke du på feg jobber da jacob? Kanskje vi skal ta oss en kveld på740n en kveld når jeg får ordnet skilt no? har endel halos som du.sokkert så E itj no problem:) d kan vi gjør en kveld d passa
jakobm5 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 ja dårlige bilder men får ett lite inntrykk av ka i driver med i garasjen,,skal ta noe gode bilder så snart ruta e på plass og det er fint vær :)
Tzunami Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Er det større kanter og mer strekk jeg ser på bakhjula?
jakobm5 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Er det større kanter og mer strekk jeg ser på bakhjula? hehehehehehhe
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Her har det vært stille en stund? Men godt å se det fortsatt skjer ting blank og fin er den også!
jakobm5 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Så fikk jeg å pittstop et annfall av maling... ikke ferdig enda men igang alt skal bli vitt bortsett fra tavlene da di malte vi røde
jakobm5 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Her har det vært stille en stund? Men godt å se det fortsatt skjer ting blank og fin er den også! holder på så mye med hus og hjem att det har ikke vært all verdens tid til den desverre,, men det blir ;;P
jakobm5 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 ja, så du har fått nye kanter bak? nei har ikke fått dem enda men d nermer seg nå, men har fått polert den opp så det er nesten ikke synlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå