Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er 2 dager med rubbing og polering av proff færdig m perfekt resultat:) kun litt polish på taklukepakninga da teipen slapp:p nå er de over på intriør.. Tok eu idag uten feil.. Hadde kjørt svimlende 137 mil på 2 år :)

Skrevet

Godt å høre at du tar bra vare på go'bilen din! :D

Min trenger en god polish min også :P så kanskje det blir bra til treff til lørdag :D synes du skal komme deg nedover til vårmønstringa! ;)

Skrevet

Tar ikke du på feg jobber da jacob? Kanskje vi skal ta oss en kveld på740n en kveld når jeg får ordnet skilt no? :) har endel halos som du.sokkert så ;)

Skrevet
Tar ikke du på feg jobber da jacob? Kanskje vi skal ta oss en kveld på740n en kveld når jeg får ordnet skilt no? :) har endel halos som du.sokkert så ;)

E itj no problem:) d kan vi gjør en kveld d passa :P

Skrevet

7egupq7xeqvqjs9r0x6d.jpgqcwyenird53hb6722u1l.jpgmcxl18ck5rbdakp9dud9.jpgnf5pwutoo8fv8hwbc45s.jpgfz2bag1j52jxvjd8k1ok.jpgmbowg1mb0fxv7hn7ta2e.jpg

ja dårlige bilder men får ett lite inntrykk av ka i driver med i garasjen,,skal ta noe gode bilder så snart ruta e på plass og det er fint vær :):)

Skrevet

Så fikk jeg å pittstop et annfall av maling... ikke ferdig enda men igang :D alt skal bli vitt bortsett fra tavlene da di malte vi røde :Drut0mc0l12nw98vunkth.jpgpd082clmqsi9oaoe0hm5.jpgmlk2yzn45oj5vslx2dmc.jpgf0frc1hr3p32r2nbznq9.jpg

Skrevet
Her har det vært stille en stund? :P

Men godt å se det fortsatt skjer ting ;) blank og fin er den også! :D

holder på så mye med hus og hjem att det har ikke vært all verdens tid til den desverre,, men det blir ;;P

Skrevet
ja, så du har fått nye kanter bak? :D

nei har ikke fått dem enda men d nermer seg nå, men har fått polert den opp så det er nesten ikke synlig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...