Mysemannen Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 E39 M5 vil for meg alltid være King of cars. Utrolig bra bilder!
jakobm5 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Det er like greit å vente ja, du vet jo hvor jeg skal sitte på om 2 uker? ja den må jo være oppe å gå da:)
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Det er like greit å vente ja, du vet jo hvor jeg skal sitte på om 2 uker? ja den må jo være oppe å gå da:)[ Bilde ] Jess! også har jeg syykt lyst på rollin' shot av oss på atlanterhavsveien!
jakobm5 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Det er like greit å vente ja, du vet jo hvor jeg skal sitte på om 2 uker? ja den må jo være oppe å gå da:)[ Bilde ] Jess! også har jeg syykt lyst på rollin' shot av oss på atlanterhavsveien! vi får fri til fotografen Egil da ja:)
jakobm5 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Fantastisk RÅ og Flott bil. takk for den ja;) spesiell din å ser jeg:)
jacobsen91 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Har ikke ord for hvor RÅ bilen din er.. Rett og slett drømmebil!
jakobm5 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Flotte bilder av en strøken og superfin m5 Takk;) er rimelig strøken din å nå,,,siklet en del på den på gs;)
jakobm5 Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 Jepp Du får håpe på fint vær da,,,m5"n har ikke sett regn på årevis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå