Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja nå har jeg bladd meg igjennom hele tråden din jakob! Steike for en rå M5, må si du gjorde det rette valget med å invistere i meister s1! :) tror ikke det finnes penere felger på E39, lurer egentlig litt på hvor du fikk taki dem? Vurderer å invistere i en E39 525d/530d selv etterhvert og har meget lyst på S1 på den. Dyre felger på en såpass "ordinær" bil kanskje men :P

felgene kjøpte jeg ifra en på forumet. men de er bestilt på mål direkte ifra work weels usa.

meget fornøyd med dem jeg ja;) takk for d du:)

Skrevet
Ja nå har jeg bladd meg igjennom hele tråden din jakob! Steike for en rå M5, må si du gjorde det rette valget med å invistere i meister s1! :) tror ikke det finnes penere felger på E39, lurer egentlig litt på hvor du fikk taki dem? Vurderer å invistere i en E39 525d/530d selv etterhvert og har meget lyst på S1 på den. Dyre felger på en såpass "ordinær" bil kanskje men :P

felgene kjøpte jeg ifra en på forumet. men de er bestilt på mål direkte ifra work weels usa.

meget fornøyd med dem jeg ja;) takk for d du:)

Okay, må ha disse en gang i tiden. en av få felger jeg virkelig liker.

diohrvik: Skreiv den siste komentaren i tilfelle noen kom til å si d før meg, jeg selv bryr meg ikke om hva felgene koster iforhold til biln :)

Skrevet

Hm litt usikker på dette altså,,,anonymt det er bra,,,går igjen i høgglanslistene det er bra...men kræsjer litt med blåfargen,,,,what to do :roll:jwbe9zbld8i26bwj53sg.jpgwak3fzbtcemxho8jkefs.jpg

litt bilder ifra verkstedet lakksia,,er strax oppe å går nå...har tatt ut gulv og deksler på motorene så er vell egentli bare fuging og filter igjen :D0gmtko3r6vlkqsu5bvk1.jpgszs5hup8y221er3s85pa.jpg

Skrevet

Som jeg sa i går, er veldig usikker, står jevnt på pro's og con's :P får prøve mine når de kommer ;) kanskje de matcher bedre sølv bil?

Skrevet

Han snakker om hva som veier for og imot hvæa som passer best til hans bil. Ikke alltid like enkelt å forstå disse barna med dette yo-yo byspråket sitt.. :lecture:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...