RS-Heggem Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 hehe ja sjønner;) hva mener du da rs? carbon... helsorte eller orginale? Jeg hadde uten tvil funnet noen i sort chrome, om du ikke vil ha de orginale. Jeg synes bilen din er perfekt sånn som den er, men den blir litt vel sort for meg. Hadde prøvt med mørk chrome jeg, så den ennå er litt synlig. Evt ikke merke i det hele tatt? lett carbon emblem når du har carbon nyrer Hva med mørk chrom nyrer? nja har tenkt på d også men..skriker litt mye di... Akkurat der skuffet du meg..
jakobm5 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Panser emblem jeg tenker på ja.. Nyrene blir sort høyglans til våren.. Tror jeg da:-)
Kristian Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Originale emblem svein! Skal ikke kødde med varemerket.
BMW E30 325 Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 gira på å se chrome nyrer og org rondell jeg, lurer på åssn det hadde vært RS-Heggem reagerte på dette 1
jakobm5 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Blir nokk aldri crome nyrer på denne:-) men org emblem....mulig:-)
jakobm5 Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Jaja ikveld starter prosjekt tds... Så nå er mærsn eu godkjent å på skilter Rs... Gunstig til du skal hente den:-)
Robin L Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 påtide at du får opp noen bilder av tdsn din no
jakobm5 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Den har ikke vært mye å vise frem enda:-)
RS-Heggem Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Jaja ikveld starter prosjekt tds... Så nå er mærsn eu godkjent å på skilter Rs... Gunstig til du skal hente den:-) Usssch.. Hadde det enda vært 123..
jakobm5 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Jaja da er vi igang igjen da...mye jobb. byttet begge dører og fremsjerm venstre sie og byttet bakluke,,,har og fått sanblåst di to dørene på høyre side og ramma til glasset på bakluke samt noe småtteri på panser:) /w63rm3aluscd1fkjp0jc.jpg
Tzunami Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 her må du få opp en egen tråd sveinkåre! ser ut som du har litt å styre med, men det har du nok god kontroll over!
Pedi Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Uff, denne jobben må jeg også ta på min E39... Gruer meg til å ta den bakluka...
joachim sørlie Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Vi har og bytta bakluka på våres.. Haha
Tzunami Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 kanskje ikke sjokk at min er like ille? standard feil på e39 gitt! så håper du er klar til litt sandblåsing når jeg kommer oppover sveinkåre
jakobm5 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 hehe ja det er nokk standard e39. på min grå så ble det byttet til ny da i hentan i tyskland;) Tzunami sandblåsingen er det enesdte jeg har satt bort;) men har en kamerat som gjør det meget billig,, betalte 400 for alt han tok til meg;) hehe er litt å ta tak i ja men satser på att resultatet blir meget bra...litt usikker på fargevalget ,men vi satser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå