gubben Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hallo. For ca. ett år siden så hadde jeg ei feide med Crazygirl, den gang var det stor interesse for saken i begge retninger. Sånn skal det være i et åpent forum som Bimmers er. For de som ikke har peiling på saken kan søke tilbake på Crazygirl og lese, og for gamle lesere vil jeg komme med ei oppdatering hvordan det endte. Crazygirl tapte hos forbrukerkontoret og anket det inn for forbrukertvistutvalget, og fikk ikke medhold i noen ting der heller. Hun ble dømt til å tilbakebetale kr. 7000.- +renter, som i utgangspunktet er et for lavt beløp, men det spiller ingen rolle for hun nekter å betale det å. Så saken ligger no med namsmannen for innkreving. Har ikke den helt store trua på at hun vil betale noe som helst, men det viktigste vi vann på alle punkt. Så med dette vil jeg oppfordre alle som skal selge eller kjøpe bil i fremtiden, styr unna Crazygirl. hilsen Gubben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Husker denne saken ja, bra det gikk din vei (viewtopic.php?f=9&t=145036) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Da vet man hvor godt man har det i dette landet, når man ikke har annet å gjøre enn å lager så mye styr for 7000kr... Godt det har løst seg da ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Som opprinnelig var et fillebeløp av en årsavgift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gubben Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Joda Endre Hånde, det var der det startet. Men hadde ikke ho startet med det ho gjorde her på forumet, så hadde vi holdt kjeft og slikket våre sår og latt verden gå videre, men så ble det ikke. Beløpet på 7000.- kunnet vært mye høyere, men pga. manglende dokumentasjon fra min side til forbrukertvistutvalget så ble det bare satt et beløp. Det viktigste var ikke beløpet, men det å ha rett, for jeg trur ikke ho ville betalt uansett beløp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg fikk ikke med meg hele den forrige tråden, og ser det mangler en del innlegg i den nå.. de 7000, er det da årsavgift + saksomkostninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gubben Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Nei. Det skulle dekke ny kjølevifte,utløserlager på clutch,klimaanlegg,dørstoppere på begge dører bak,eksosanlegg som skulle vært rustfitt og som mangler oppheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hehe, hva slags "garanti" var det egentlig hun mente hun hadde gitt deg? Hun garanterte at det var masse rart som måtte fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Skulle da tro at slikt kom frem ved besiktigelse.. Var jo tross alt en gammel billig bil, og man kjøper jo ikke slikt usett. Men jeg har sikkert gått glipp av noe i de meldingene som var slettet. Gav hun deg privat 3mnd garanti? på en bil til 50k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gubben Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 når det er 12 minusgrader og ettermiddag så er det ikke så lett og skjekke alt, men så var det gitt skriftelig garanti på tre måner på hele bilen, derfor så tar du litt lett på det når du kjøper. Det skal jeg aldri gjøre mer, har lært at om ting er skriftelig så er det ikke like enkelt på privathandel som butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 er vel bare å ødelegge noe for crazygirl som er verdt ca 7000kr.. det lønner seg jo å være skurk i dette landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hvem vill jobbe en uke gratis, pga en annen person ikke holder løftet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gubben Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Det trenger ikke bli noen stor diskusjon igjen om samme sak. Hadde bare lyst til å innformere de som fulgte saken i fjord om hvordan det endte. Bilen nermer seg ferdig, det er bare og sette på den nye toppen (som sprakk etter at den ble varmkjørt pga. kjøleviftefeil) og da blir den lagt ut for salg igjen. Men denne gangen skal den være frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 er vel bare å ødelegge noe for crazygirl som er verdt ca 7000kr.. det lønner seg jo å være skurk i dette landet Enig med deg der Turbodiesel! Ved å være snill og følge boka så kommer man ingen vei! En bekjent blei rygga på og fikk ødelagt bilen for flere tusen, han fant ut hvam det var og kontaktet vedkommende som nektet for alt! Han gikk så en sen kveld opp til vedkommende og bulka skjermen på bilen hans flere ganger med en hammer, for så å legge en lapp på ruta med påskriften "Skuls" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Bra det ordnet seg! ikkje la sånne folk sleppe unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå