quatro84 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 ok. tar biltilsynet av hjula for og skjekke coiloverene tro? selv om de er stemplet på papir fra verksted etter 4 hjulskontroll. har noen spacere som plutslig de kan henge seg opp i....
CrZyWiz Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Ja det gjør de nok, skjønner ikke hvorfor du ikke kan gjøre det skikkelig med en gang. Har du ikke råd til det, så burde du finne en annen hobby.
quatro84 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 har jo sagt jeg skal ta 4 hjulskontrollen en gang til, er defor jeg spør. hva feiler det deg? det her er snakk om noen spacere som ikke er TUV godkjente. skal de av med hjula viser jeg bilen med vinterhjula istedet.
Otis Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 På min kontroll mht senkesett så tok han ikke hjulene, men brukte lykt og sjekket nummerene på fjørene.
quatro84 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 takker! det trodde jeg også. de gjør det nok på den lettvinte måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå