Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, reg nr står jo på papirene så det utgår med høye kneløft.

Om du har tatt kontroll, så er det jo bare å skaffe kopi fra verkstedet som utflrte kontrollen. Vil anta at de har slikt lagret.

Skrevet
du bør kansje opplyse om hvilken bil dette gjelder som nevn at det er forskjellig fra bil til bil.

Hvorfor skulle det spille noen rolle hva slags type bil det er til? 4 hjulskontroll er individuelt pr bil, og alle papirene jeg har sett har vært markert med reg nummer eller understellsnummer...

Skrevet

jeg signerte hvertfall alle papirer jeg gav ut med sånt.

ta en ny kontroll, skader ikke å være sikker på at alt er som det skal.

Skrevet

Sorry ass, men vet du hva disse papirene er??

Å få disse av andre uansett biltype blir jo som å spørre om å få låne fingeravtrykkene mine!

Er jo helt greit å betale litt for nye papirer på din bil enn å stresse etter papirer som ikke er verdt et bananskall engang da ;-)

Skrevet

1500-2000 er vel en litt drøy pris uansett... Som regel er det oppført en times jobb for å justere spissing men hvis du KUN skal ha en måling så tar det kortere tid. Merkeverksted tar gjerne 1200/time men hos mindre verksteder slipper du kanskje unna med 8-900 og under en times jobb så trenger det ikke nødvendivis å være så ille :)

Skrevet

ok. satser på det! hadde 4 hjulskontoll på en s6 tidligere på et rimelig mekonomen verksted. det kom på 1500kr inkl. justering fremme. det er et par år siden... det tar jo litt tid om den skal i et laser apparat pluss litt justering... :) skal se om jeg finner papira fra audien. skal bare ha noe på et papir så jeg får trykt demperene inn i vognkortet..

Skrevet

Ja med litt justering å sånt så går tida, men så lenge en finner riktig bil og modell med en gang så går det ikke mer enn en halvtime på en enkel firehjulsmåling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...