Gå til innhold

Hvor pen er din bil? Skala 1-10

fizn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er min BMW 518i E28'84 under prosjekt.

7 pga av at det er en Rød e28, å det liker jeg virkelig ;) Litt senk å old school felger så blir det bra ;) Liker at det kom en slik tråd nå ;)

Her er min 1982 528 E28 som er litt shabby å i ti farger ;)

ozsnu13cnop0aiyjwb4m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StigJ får en sterk 8 fra meg! Har i utgangspunktet ikke så mye sansen for den type karosseri, sånn i forhold til mange andre, men han har klart og gjort bilen sin til noe eget, og det liker jeg.8)

5ufwnjs7xniymf5a8y6q_thumb.jpg

cpf4etuwprzkqh0txarl_thumb.jpg

xua7mwec3x6xrnxoacrk_thumb.jpg

EDIT: Speil av original type er lakkert, men ikke montert. Rieger-skjørta er knekt og kasta, M-techskjørt er under montering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-alpin får en 9 fra meg :) Meget strøken E30 M-tech II med tidsriktige felger. Skifte blinkers bak og noen litt tøffere felger, kanskje med en frekk farge, så er den perfekt! Muligens DTM speil, men passer vel best banebiler..

Dooh, nå kom en før meg. Men du får få du og da..

thomascr: 8, synes M3-speil kler E36, litt tøffere felger. Men 8 er bra fra en som egentlig ikke er sånn overbegeistret for E36 før de blir gjort veldig mye med (snakker da om stanceworks liknende) ;) Pen bil :)

Min da..

HRL_330i_08copy-1.jpg

0vxruja8amfjjqnlxek0.jpg

263ph3f51bibordyzils.jpg

Fått på carbonsplittere og carbonnyrer og angeleyes. Blir vel bytta til M-speil og noen nye sommerfelger, så skjer det vel ikke stort med den utover det i år. Beklager dårlige bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...