fizn Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Så forumet ikke hadde en tråd som denne, så tenkte den trang det. Regler: Legg inn bilde av din bil. Du må gi karakter til innlegget over. Ikke noe frekke kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Her er min BMW 518i E28'84 under prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Her er min BMW 518i E28'84 under prosjekt. 7 pga av at det er en Rød e28, å det liker jeg virkelig Litt senk å old school felger så blir det bra Liker at det kom en slik tråd nå Her er min 1982 528 E28 som er litt shabby å i ti farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Gir 5 til det fargekartet av en E28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 9.9 til 316 for en lekker original 02. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 StigJ får en sterk 8 fra meg! Har i utgangspunktet ikke så mye sansen for den type karosseri, sånn i forhold til mange andre, men han har klart og gjort bilen sin til noe eget, og det liker jeg. EDIT: Speil av original type er lakkert, men ikke montert. Rieger-skjørta er knekt og kasta, M-techskjørt er under montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Jørgen Lie får en 8 fra meg, speil og sideskjørt trekker ned i mitt øye Utroolig lekker bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Heen får en 9+ fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 tommy får en 9,5 fra meg, for litt kjedlige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 m-alpin får en 9 fra meg Meget strøken E30 M-tech II med tidsriktige felger. Skifte blinkers bak og noen litt tøffere felger, kanskje med en frekk farge, så er den perfekt! Muligens DTM speil, men passer vel best banebiler.. Dooh, nå kom en før meg. Men du får få du og da.. thomascr: 8, synes M3-speil kler E36, litt tøffere felger. Men 8 er bra fra en som egentlig ikke er sånn overbegeistret for E36 før de blir gjort veldig mye med (snakker da om stanceworks liknende) Pen bil Min da.. Fått på carbonsplittere og carbonnyrer og angeleyes. Blir vel bytta til M-speil og noen nye sommerfelger, så skjer det vel ikke stort med den utover det i år. Beklager dårlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Spruddel får 9 av meg, pga. facelift og stor motor. Minus er angeleyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Michael-B får en 8 av meg. Ser ut som en meget pen M5(?) med rett høyde, vanskelig å få noen flere inntrykk av bilen pga vinkelen på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bevern Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 FTE får en 10'er. strøken! Diesel power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Bevern: en 8,5 fra meg. Strøken bil, med riktig stil, men trekker litt pga at jeg synes e46 er absolutt penest i coupe. familiecruisern: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 M3cabriolet får 10 av meg:) utrolig peeen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå