Dirty Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 RS-Heggem for en 7er av meg! eneste grunnen er fargen! syns den er så kjedelig! ellers veldig ryddig og fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Det må vel bli en 9.5 på den der... Sinnsykt feit. Min E39. Uten skilt og grill oga full shining. Sent from heaven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Med tanke på at det er en E39(noe som jeg egentlig ikke liker), så får den en sterk 8'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Vil gi deg en sterk 9'er, bilen ser meget pen (og lav) ut. Fin farge, men usikker på om hvite felger er min kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 gir deg en Sterk 8, eneste som mangler ved første augekast er vel M-tech bakfanger, pen bil! Fult klar over at felgane ikkje passer bilen, et stort bomkjøp fra min side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Gir deg en sterk 8. Synes felgene passer godt, men ikke glad i den røde kanten. Bare å hive på Hypertrack felger så blir det veldig pent! Her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 gir deg 8.5 . Synest du mangler litt senk og m5 speil. Ellers strøken bil m tech skjørta ligger ligger ferdi lakerte i garasja .. latskap mer senk kommer !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 E36 er vanligvis ikke min favoritt, men din er jammen fin! Lekker farge, fine hjul og passe senk. 9 poeng fra meg. Nå er vel vanligvis ikke E87 så populære, så vær litt snille med min 120d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 E36 er vanligvis ikke min favoritt, men din er jammen fin! Lekker farge, fine hjul og passe senk. 9 poeng fra meg.Nå er vel vanligvis ikke E87 så populære, så vær litt snille med min 120d. Pen bil i riktig farge;) 7+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Får ikke frem noe bilde e46diesel, så kan ikke gi deg noe poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Hmm, jeg har bildet oppe på min skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Ser bildet e46diesel, men når du skal legge ut bilde her er det kanskje greit at det er bilen som tar interessen og ikke en kunstgjenstand eller hva det er Er altfor mørkt på bilen, så må jo lete frem detaljene på bilen som gir den særpreg Er såpass fin den bilen din at du kan ta bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Får ikke frem noe bilde e46diesel, så kan ikke gi deg noe poeng Den bilen din JonasD, er ein 9`r!!! Får ikkje 10 pga eg ikkje lika E30 cab. Her er min pr dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Var bare dette jeg hadde for Hånden. Kommer bedre senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå