JMossige Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 CheChenFighter: 8 + Eksos og litt mer senk mangler, ellers meget pen Hva med min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 9/10 for du av meg mossige, eneste jeg synes er at felga krasjer litt med orange blinklys ellers var den perfekt i mine øyne mtp. senk, fangere og kun angeleyes på innerste linsa synes jeg var prikken over "i" en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 du må huske å laste opp bilde av egen bil, ZhilleN gir forøvrig også en nier til den e46'en over her, syns den er råtøff! her er e39'en min, ikke noe spesielt med den igrunn. carbonsvart facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Original m5 vil alltid være en 10´er!! :D Min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Original m5 vil alltid være en 10´er!! :D Min: [ Bilde ] 8/10 pga felgene. Her er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 7/10 bakdørene, blinklys og felger trekker ned syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Veldig pen! fin høyde og nydelig med alpina hjul. 9/10! Her er min fra Cars & Coffee Tønsberg 2013. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Glenglen, du får lett en 9+ av meg. For meg så burde du ikke hatt orange blinkere eneste - var kun det som trakk ned litt. Jeg syns du skulle hatt samme "farge" som hovedlyktene. Nydelig bil! Men det var litt morro å se denne tråden dukke opp igjen, den har jo ligget død i ca et år nå. Og da la jeg for morro skyld ut et bilde av E28en min (på forrige side) - som da på ingen måte var ferdig. I dag er den bortimot ferdig, og drister meg til å legge ut et mer "korrekt" bilde av bilen min til denne tråden - bilde tatt for noen få dager siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 10/10 Pedi. Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Pedi's e28 får 11 av meg, den er strøken! Her er min e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 8/10 da jeg fikk vondt i nakken av å se på bildet;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 10! Perfekt E34, ikke for lav men fornuftig stuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Utrolig fin bil 316 liker den utrolig godt 10/10 Høy fart i en sving så ser høyere ut enn en mini buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Fornuftig stuk er ikke noe som heter, enten stuk eller ikke! EDIT: 7/10 pga E21, men for høy og eksos som dingler Min gamle bil: 520i med coilovers! 535'en er ikke pen nok ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 8,5/10. Det enkle er ofte det beste! Cleant og enkelt! Trekker litt ned hos meg, siden du ikke har breifront. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå