Fredrik 90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Jeg liker også E36 i gult, friske farger av 90 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Sterk 8 på e46'en. Noen andre hjul hadde gjort seg, ble litt kjedelige felger etter min smak Min tralle da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Sterk 9'er på Matsi, helt klart en flott bil! Eneste jeg ville sett er litt mindre felger og helt i bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Jeg gir deg en sterk 9 trekker ned litt på at det jeg liker E36 best i coupe og Chrome nyrer og bakrutesenker men ellers veldig pen riktig felger farge og ikke minst høyde Her er min 520 E34 prosjekt ombygging til M5 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Gir deg en sterk 7'r digger fargen, oransje blinklys, sorte hella og shadowline nyrer og lister For min del trekker det ned at du har lakka nedre del av fangere og skjørt, og at du har glemt oransje side blink! I nau, mer senk i front og litt spacing. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Den var nice! 8.5 pga den steiler, men det gjør min også! Hehehe. Denne trenger mer low og spacere bak, samt bort med de stygge knottene på skiltet: Bildet lyger, rutene er mye mørkere sotet IRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Gir deg en sterk 7'r digger fargen, oransje blinklys, sorte hella og shadowline nyrer og listerFor min del trekker det ned at du har lakka nedre del av fangere og skjørt, og at du har glemt oransje side blink! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ][ Bilde ] I nau, mer senk i front og litt spacing. Har faktisk oransje side blinkers men passer ikke i kontakt stykket så da måte det bare bli dem hvit inn til vidre! Men fargen skal være sånn to delt grunner den skal bygges om til nürbüring M5 3.8L så da var den levert så originalt har fått masse gode tilbake meldinger på akkurat det der så sånn blir den! Ser mest ryddig ut, vist hele bilen blir granitsilber blir ser det ut som M-tech bil syns jeg og det skal den ikke se utsom! Så da fikk du svar på Litt av min meninger! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 9/10 til thundercunt! Nydelig E46:) Her er min: (Mobilbilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå