Tzunami Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Statens veivesen rigger opp til teknisk kontroll på parkeringsplassen ved hauketo togstasjon as I speak! OBS OBS OBS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Så dem holder på med Tekniske kontroller ennå altså! Sist jeg så en teknisk kontroll var da muttern og jeg blei stoppa sent på 90 tallet en gang! Har ennå ikke glemt at den sure kontrollørkjerringa i 50 åra med brillene på nesa gjorde ett kjempenummer ut av at vi ikke hadde tatt av det avtagbare hengerfeste på våres den gang nye A6! Hengerfestet ville jo skape store skader ved en påkjørsel så hvis det kunne forhindres ved å enkelt fjerne det så burde det vært gjort! Kjøss meg bak!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Så dem holder på med Tekniske kontroller ennå altså! Sist jeg så en teknisk kontroll var da muttern og jeg blei stoppa sent på 90 tallet en gang! Har ennå ikke glemt at den sure kontrollørkjerringa i 50 åra med brillene på nesa gjorde ett kjempenummer ut av at vi ikke hadde tatt av det avtagbare hengerfeste på våres den gang nye A6! Hengerfestet ville jo skape store skader ved en påkjørsel så hvis det kunne forhindres ved å enkelt fjerne det så burde det vært gjort! Kjøss meg bak!! Jeg vill annta att du Fredrik90 var ca 8-9 år på slutten av 90 talet ,så det husker du nokk som de var i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Masse tekniske kontroller i Elverum nå. Kjørte forbi 2 forskjellige i går, pluss radar. Virker som purken har tint nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 politimenn og ssv tåler jo ikke litt kulde, så de blir vel vanvittig vårkåte nå når de faktisk begynner å bli varmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Så dem holder på med Tekniske kontroller ennå altså! Sist jeg så en teknisk kontroll var da muttern og jeg blei stoppa sent på 90 tallet en gang! Har ennå ikke glemt at den sure kontrollørkjerringa i 50 åra med brillene på nesa gjorde ett kjempenummer ut av at vi ikke hadde tatt av det avtagbare hengerfeste på våres den gang nye A6! Hengerfestet ville jo skape store skader ved en påkjørsel så hvis det kunne forhindres ved å enkelt fjerne det så burde det vært gjort! Kjøss meg bak!! Jeg vill annta att du Fredrik90 var ca 8-9 år på slutten av 90 talet ,så det husker du nokk som de var i går Jepp! var vel 9 år den gang og husker det forstatt meget godt! Noen ting sitter bare banket fast i klisterhjernen min Pluss at det er tatt opp i ettertid av muttern "husker du den gangen" osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Tenk viss jeg skulle ha opprettet en tråd på Bimmers hver gang det var teknisk kontroll på Bømlo....! Hadde blitt noen i løpet av et år det gitt. Sikkert vert her 6-7 ganger så langt i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Jeg ble stoppet i teknisk kontroll med firma bilen min idag faktisk,like ved Råholt.I en P partner kassebil.Det er 4x4 på den,høy som faen,og da mener jeg høy.De trudde faen ikke på meg at den var orginal,visste de vognkort og alt av papirer.Dette er altså en 2011 mod..Men nei,dette var trikset å mikset med fikk jeg bedskjed om.3 idioter stod fast på at dette var ikke orginalt.Fikk bedskjed om ã vise bilen,jeg nektet.Sa at jeg hakke tid til sånt piss.Fikk bedskjed om at jeg kunne få bøter og verste fall så kunne ta bilen fra meg.Ringte sjefen min,ba han ta med godkjenningspapirer på bilen.Dette er noen papirer som er godkjent av Peugeot Norge og statens vegvesen.Sjefen kom,dyttet papirene oppi trynet på de mongo folka,kjeftet i 5 min på de..Og så kunne jeg dra videre på jobb.Stod der i 1 time,tapte tid og penger..Amatører hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Haha, ikke ofte SV mener du har heisa Partner Mye teknisk i Skien/Porsgrunn for tida og. For det meste på Bøle i begge retninger, Bruene og ved gamle bommene ute ved Klyve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Tenk viss jeg skulle ha opprettet en tråd på Bimmers hver gang det var teknisk kontroll på Bømlo....! Hadde blitt noen i løpet av et år det gitt. Sikkert vert her 6-7 ganger så langt i år. På Bømlo da skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Er ofte teknisk på e18 bamle også senest i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg ble stoppet i teknisk kontroll med firma bilen min idag faktisk,like ved Råholt.I en P partner kassebil.Det er 4x4 på den,høy som faen,og da mener jeg høy.De trudde faen ikke på meg at den var orginal,visste de vognkort og alt av papirer.Dette er altså en 2011 mod..Men nei,dette var trikset å mikset med fikk jeg bedskjed om.3 idioter stod fast på at dette var ikke orginalt.Fikk bedskjed om ã vise bilen,jeg nektet.Sa at jeg hakke tid til sånt piss.Fikk bedskjed om at jeg kunne få bøter og verste fall så kunne ta bilen fra meg.Ringte sjefen min,ba han ta med godkjenningspapirer på bilen.Dette er noen papirer som er godkjent av Peugeot Norge og statens vegvesen.Sjefen kom,dyttet papirene oppi trynet på de mongo folka,kjeftet i 5 min på de..Og så kunne jeg dra videre på jobb.Stod der i 1 time,tapte tid og penger..Amatører hele gjengen. Det ville jeg aldri ha godtatt! Send faktura til satans veivesen for tapt arbeidsinntekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Sa at jeg skulle gjøre det,men orker ikke det.Har så mye å gjøre..Satt en kunde hjemme å ventet på meg,kunden gadd ikke vente lenger.Tapte endel penger der.Men jeg lar saken ligge,orker ikke stresse..Men dette er snakk om en gjeng med idioter..Hater de så jævlig,hele vinteren så har de vært borte.Og så fort våren kommer,det er + grader i lufta,så er de der..Jævla latsabber.Å NEI,DET ER 15- IDAG,DA KAN VI IKKE GÅ UT HA TEKNISK KONTROLL,FOR DA FRYSER VI JO,OG DET ER IKKE PENGER Å TJENE PÅ VINTEREN,ER JO SOMMEREN PENGENE RULLER INN PGA IDIOTER SOM HAR EN SENKET BIL MED 18 TOMMERE SOM IKKE ER GODKJENT I VONGNKORTET...Nei kjøpe meg en sykkel snart jeg,lar jo faen meg ikke jobb bilen min være i fred engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Tenk viss jeg skulle ha opprettet en tråd på Bimmers hver gang det var teknisk kontroll på Bømlo....! Hadde blitt noen i løpet av et år det gitt. Sikkert vert her 6-7 ganger så langt i år. På Bømlo da skjer! Hehe, hva i himmelens navn er det dere driver med borte på Bømlo da som forklarer så mange fornemme besøk på så kort tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Nei gudene vet.... Det var vel en uke de var her to ganger tror jeg. Det er vel "beltekontroll" de kaller det, men hadde jeg komt kjørende eller noen av de andre som har "unormale" biler så skal jeg garantere at de hadde blitt vinka inn på flekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå