Haug530D Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Skal de ikke ha Kampanje i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Sjekk nettbutikken i morgen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Er kampanje nå Fra 30/3 til 30/6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Jo har sett på noen av prisene at det står kampanje, men skal de ikke sende ut Kampanje katalog i år? Olje til bilen finner jeg heller ikke på nettsidene. en annen ting som irriterer meg litt er at man ikke kan søke opp på delenummer lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 en annen ting som irriterer meg litt er at man ikke kan søke opp på delenummer lenger. Det er sykt irriterende. Skjønner ikke hvorfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 en annen ting som irriterer meg litt er at man ikke kan søke opp på delenummer lenger. Det er sykt irriterende. Skjønner ikke hvorfor.. Kan søke opp delenummer når du er innlogget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 en annen ting som irriterer meg litt er at man ikke kan søke opp på delenummer lenger. Det er sykt irriterende. Skjønner ikke hvorfor.. Kan søke opp delenummer når du er innlogget? nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Hm, får opp varenr søk: når jeg er innlogget og GS-kode søk når jeg ikke er innlogget. Klarte ikke å få søkt opp varen uten og være innlogget ser jeg, men når jeg var innlogget var det ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Hm, får opp varenr søk: når jeg er innlogget og GS-kode søk når jeg ikke er innlogget. Klarte ikke å få søkt opp varen uten og være innlogget ser jeg, men når jeg var innlogget var det ingen problem Dette får ikke jeg til. Fikk forresten mail i dag om at nå kommer katalogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Hm, får opp varenr søk: når jeg er innlogget og GS-kode søk når jeg ikke er innlogget. Klarte ikke å få søkt opp varen uten og være innlogget ser jeg, men når jeg var innlogget var det ingen problem Dette får ikke jeg til. Fikk forresten mail i dag om at nå kommer katalogen hm, er vel registrert som verksted/forhandler jeg, så det kan være grunnen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 katalogen vil være ute til påske de fleste før . da de i år er mye større en i fjor og mere deler info osv... totalt sirka tusen sider men katalog er i trykken i disse dager ...skal på jobb nå for å fortsette med de siste ...mye jobb folkens men de blir veldig bra . Det vil stå GS kode nr i katalogene så det blir letter med tanke på hurtigsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Ok, men hvorfor er det ikke mulig å søke på delnummer hos dere? er ofte jeg skal ha deler til bilen min og jeg kun har nummeret å gå etter. Blir litt tungvindt om jeg må lete gjennom hele katalogen hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå