Haug530D Posted March 31, 2011 Author Posted March 31, 2011 Jo har sett på noen av prisene at det står kampanje, men skal de ikke sende ut Kampanje katalog i år? Olje til bilen finner jeg heller ikke på nettsidene. en annen ting som irriterer meg litt er at man ikke kan søke opp på delenummer lenger.
Frode D Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 en annen ting som irriterer meg litt er at man ikke kan søke opp på delenummer lenger. Det er sykt irriterende. Skjønner ikke hvorfor..
HagenJR Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 en annen ting som irriterer meg litt er at man ikke kan søke opp på delenummer lenger. Det er sykt irriterende. Skjønner ikke hvorfor.. Kan søke opp delenummer når du er innlogget?
Haug530D Posted March 31, 2011 Author Posted March 31, 2011 en annen ting som irriterer meg litt er at man ikke kan søke opp på delenummer lenger. Det er sykt irriterende. Skjønner ikke hvorfor.. Kan søke opp delenummer når du er innlogget? nei
HagenJR Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 Hm, får opp varenr søk: når jeg er innlogget og GS-kode søk når jeg ikke er innlogget. Klarte ikke å få søkt opp varen uten og være innlogget ser jeg, men når jeg var innlogget var det ingen problem
Haug530D Posted April 1, 2011 Author Posted April 1, 2011 Hm, får opp varenr søk: når jeg er innlogget og GS-kode søk når jeg ikke er innlogget. Klarte ikke å få søkt opp varen uten og være innlogget ser jeg, men når jeg var innlogget var det ingen problem Dette får ikke jeg til. Fikk forresten mail i dag om at nå kommer katalogen
HagenJR Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 Hm, får opp varenr søk: når jeg er innlogget og GS-kode søk når jeg ikke er innlogget. Klarte ikke å få søkt opp varen uten og være innlogget ser jeg, men når jeg var innlogget var det ingen problem Dette får ikke jeg til. Fikk forresten mail i dag om at nå kommer katalogen hm, er vel registrert som verksted/forhandler jeg, så det kan være grunnen da
Morgan GS Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 katalogen vil være ute til påske de fleste før . da de i år er mye større en i fjor og mere deler info osv... totalt sirka tusen sider men katalog er i trykken i disse dager ...skal på jobb nå for å fortsette med de siste ...mye jobb folkens men de blir veldig bra . Det vil stå GS kode nr i katalogene så det blir letter med tanke på hurtigsøk.
Haug530D Posted April 3, 2011 Author Posted April 3, 2011 Ok, men hvorfor er det ikke mulig å søke på delnummer hos dere? er ofte jeg skal ha deler til bilen min og jeg kun har nummeret å gå etter. Blir litt tungvindt om jeg må lete gjennom hele katalogen hver gang.
Recommended Posts