haakonhauk Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Hei godtfolk Tenkte jeg skulle oppgradere høytalerene mine i e39'en, og har hørt BWS sine er ganske god kvalitet på. Skulle akkuratt til å bestille et sett med høytalere bak, som kosta noe rundt 130$. Så plutselig fikk jeg en frakt pris på 189$, noe som er fryktelig mye for et sett med høytalere. Lurer derfor på om dette er det de tar i frakt eller bare om jeg har gjort noe feil ? Noen som har opplevd det samme ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Sjekk ut jetpak.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Sjekk ut jetpak.no Er nok http://www.jetcarrier.com/ du mener, bare gode erfaringer med de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Ja du har helt rett der. Gikk litt fort i svingene gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Vil det svaret si at Bavarian soundwerks sender billig med jetcarrier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Du må betale innenlands frakt i USA til New Jersey. Også kan du selv velge om du vil ha varene sendt med bår eller fly til Norge med JetCarrier. Se www.jetcarrier.com for priser til norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Det Jetcarrier gjør er å gi deg en fysisk adresse i Usa, denne adressen er hos Jetcarrier sine lokaler i Usa. Så når man kjøper noe i Usa får man det sendt til Jetcarrier, deretter sender og fortoller Jetcarrier varene for deg, dette går som regel ganske kjapt. Det er mange selskaper som sender Gratis i Usa, men om BavAudio er en av de vet jeg ikke, har kjøpt mye fra Amazon som har blitt sendt gratis til Jetcarrier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Det hørtes jo genialt ut Det skal jeg sjekke, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Venter i skrivende stund på to forsendelser fra USA som kommer med Jet Carrier. Ene forsendelsen er forventet inn til Norge 11. april, og den andre tror jeg vil bli sendt fra USA ca. 15. april. Skal bli gøy å se hvordan dette fungerer i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Det fungerer helt fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå