Gå til innhold

Bavarian soundwerks

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk

Tenkte jeg skulle oppgradere høytalerene mine i e39'en, og har hørt BWS sine er ganske god kvalitet på. Skulle akkuratt til å bestille et sett med høytalere bak, som kosta noe rundt 130$. Så plutselig fikk jeg en frakt pris på 189$, noe som er fryktelig mye for et sett med høytalere.

Lurer derfor på om dette er det de tar i frakt eller bare om jeg har gjort noe feil ? Noen som har opplevd det samme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Jetcarrier gjør er å gi deg en fysisk adresse i Usa, denne adressen er hos Jetcarrier sine lokaler i Usa.

Så når man kjøper noe i Usa får man det sendt til Jetcarrier, deretter sender og fortoller Jetcarrier varene for deg, dette går som regel ganske kjapt.

Det er mange selskaper som sender Gratis i Usa, men om BavAudio er en av de vet jeg ikke, har kjøpt mye fra Amazon som har blitt sendt gratis til Jetcarrier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i skrivende stund på to forsendelser fra USA som kommer med Jet Carrier. Ene forsendelsen er forventet inn til Norge 11. april, og den andre tror jeg vil bli sendt fra USA ca. 15. april. Skal bli gøy å se hvordan dette fungerer i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...