Gå til innhold

En liten sammenligning av Schmiedmann, GS og KOED

xibriz
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mange rabatter får man hos koed da? Jeg har 20-25% hos GS.

Det er varer du henter over disk da?

For jeg har gjentatte ganger blitt nektet BMWCCN rabatt på GS (nett) og da jeg har bestilt over tlf med begrunnelsen i at BMWCCN ikke utlverer medlemsopplysninger/lister til GS. Har hørt motstridende historier fra BMWCCN om at GS ønsker mer enn bare navn og medlemsnr (reklamesending) og det er derfor de ikke sender (?).

Personlig skulle jeg gjerne hatt den jævla rabatten for Bavaria/GS har justert opp til ranspriser på det meste av orginal/OEM style deler.

På Koed har jeg BMWCCN rabatt og de er alltid billigst på ALT jeg har søkt opp av delenr det siste året.

Hvor mye ranatt får du på koed med bmwccn medlem da?

Jeg pleier å bestille på GS, men henter aldri varene etter en uke pga jeg alltid glemmer og det aldri har hastet meg. kunne like gjerne hente ting på posten for det er mye nærmere meg enn gs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er veldig lite hos Koed..En bestilling på 5000,- ble for meg gjort om til 4700,- etter jeg oppdaterte med kundeinfo..så ikke rare rabattene. Men trur dem opererer med forskjellige satser på varene...noen varer f.eks er det ikke rabatt på i det hele tatt. Uansett er jeg kjempefornøyd med Koed...eneste gangene jeg ikke handler der er hvis dem ikke har delen eller jeg trenger det brennkvikt. Da bruker jeg Bmw stort sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange rabatter får man hos koed da? Jeg har 20-25% hos GS.

Det er varer du henter over disk da?

For jeg har gjentatte ganger blitt nektet BMWCCN rabatt på GS (nett) og da jeg har bestilt over tlf med begrunnelsen i at BMWCCN ikke utlverer medlemsopplysninger/lister til GS. Har hørt motstridende historier fra BMWCCN om at GS ønsker mer enn bare navn og medlemsnr (reklamesending) og det er derfor de ikke sender (?).

Personlig skulle jeg gjerne hatt den jævla rabatten for Bavaria/GS har justert opp til ranspriser på det meste av orginal/OEM style deler.

På Koed har jeg BMWCCN rabatt og de er alltid billigst på ALT jeg har søkt opp av delenr det siste året.

Ja det er varer over disk. Nå bor jeg 10 min unna og har handlet for x titalls tusen, så det skulle egentlig bare mangle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er varer over disk. Nå bor jeg 10 min unna og har handlet for x titalls tusen, så det skulle egentlig bare mangle :P

Spurte du bare om å få mere rabatt?

Har lagt mange titalls tusen igjen hos GS selv, men har bare 15% rabatt som BMWCCN gir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt mange titalls tusen igjen hos GS selv, men har bare 15% rabatt som BMWCCN gir..

Bare å mase litt så får man fort mer rabatt ;) Har selv 25% hos Got Smoked i kristiansund fordi jeg har handlet et stort antall deler der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker helst koed siden de er billigs. har det meste. enkel nettside og god service. har aldrig tatt mer enn 4 dager fra bestilling til levering for min del.

GS brukes bare om koed ikke har siden de er dyre. orginaldeler er jo billigere hos bmw enn hos GS til og med. sparte 1000 kr på og kjøpe orginale skjørter fra BMW istedefor hos GS.

schmiedmann har jeg aldrig brukt. vært i butikken de hadde i skien en gang og handla vinduspussere til 800 kr. og fikk ikke kjøpe de delene jeg ville siden jeg ikke hadde riktig bil. skulle jeg ha alpina deler så måtte jeg ha en alpina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker gs ett par ganger i uka, de er som regel altid billigst. Koed bruker jeg sjeldent, kun hvis jeg har god tid og det noe som skiller seg spesielt i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten sluttet helt å bruke GS da de er dyrere enn Strandveien i Trondheim. Vesetnlig mye dyrere å...

Ellers så er koed en kjempefin plass å handle fra, de er billige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha en litt "kjommitone" og spørre om en litt finere pris. Det skader jo ikke liksom ;) Og siden jeg ALLTID handler oss GS, om det så er 300-500kr dyrere, så får jeg det igjen i rabatter senere. Når man er fast kunde et sted, og de vet hvem du er, er det ikke vanskelig å bli spesialbehandlet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid så lett å sammenligne priser, spesielt i forhold til Koed - på deres nettsider går det ikke fram om det er original vare eller uoriginal. Scmiedmann leverer også en haug med uoriginale deler.

Det er mulig ikke alle bryr seg om varene er originale eller ikke, men om det ikke betyr noe så har man jo et stort utvalg av butikker å sammenligne priser fra.

Blir som å sammenligne epler med pærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...