Gå til innhold

Billige dekk som er Greie/Bra på bane, ute etter erfaringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte på ACR med E46 323CI, brukte da både Federal S595 og Goodyear eagle F1. Federal dekkene fungerte best, og taklet varmen mye bedre en F1 dekkene.

Skrevet

Burde Lage en tråd hvor folk kan legge inn erfaringer med forskjellige dekk på bane og vei både billige og dyre.

savner info om dekk og hvordan de oppfører seg på bane samt at de fungerer til vanlig bruk.

Skrevet

Er masse tråder om div dekk bare du søker litt. Men problemet er vel helst at spør du 10 stk, så får du mest sannsynlig 10 forskellige svar. Nå har dekkonline.com et meget stort utvalg i dekk. Der har stortsett alle dekkene en testlink hvor forbrukeren har gitt tilbakemld på dekkene. Kan være smart og se litt der. Billige er de også.

Skrevet
Er masse tråder om div dekk bare du søker litt. Men problemet er vel helst at spør du 10 stk, så får du mest sannsynlig 10 forskellige svar. Nå har dekkonline.com et meget stort utvalg i dekk. Der har stortsett alle dekkene en testlink hvor forbrukeren har gitt tilbakemld på dekkene. Kan være smart og se litt der. Billige er de også.

Har søkt veldig mye ang dekk og har funnet lite som jeg syntes er tilstrekklig info når det kommer til bane kjøring mulig jeg søker feil eller dekkene er for dårlig til at folk gidder og prøve dem på bane men derfor jeg laget en tråd og derfor jeg etterlyser at noen kunne laget en samle tråd.

testen på dekk online er bortimot ubrukelig for hva som egner seg til bane og vanlig kjøring da de fleste som handler der antar jeg ikke tester dekke på bane og de få som gjør har ikke skrevet de har gjort det.

Skrevet

Ville gått for federal rsr hvis du skal kjøre litt på bane, vanlige gatehjul slites jævlig fort på bane, rsr syns jeg er knall på vått og tørt, holder lenge og bråker ikke...

Skrevet

http://www.tyretest.com/

:)

edit: Kan legge til at jeg gikk for Vredestein Ultrac Sessanta etter å ha gjort litt research. Proxxes og Falken FK452 kom også høyt på lista. Merk at jeg ikke har vektlagt banekjøringsegenskaper. Dekkonline.com har greie priser.

Skrevet

Har også kjørt på proxxes t1r, syntes de hadde vanvittig bra bitt når de var nye, men tapte seg veldig mot slutten. Myke sider som tar kveld, mye støy, ujevne, dårlig feste.

falken fk452 som nevnes her oppe har jeg også hatt, og var ikke imponert i det hele tatt. knapt middels bitt, støy og slitasje. typisk budsjett dekk.

Skrevet

Når det gjelder FK452 så skal det nevnes at grunnen til at det var høyt på lista var at det presterte bra for å være et såpass billig dekk. Etter hva jeg har lest så var dette mye billigere før. Nå har det blitt dyrere (på linje med Ultrac Sessanta), antageligvis på grunn av etterspørsel. Dette var også grunnen til at det falt ut av lista mi :)

Skrevet

Mye bra erfaringer her

Har også kjørt på DURO DP-8000 fungerte bra til vanlig kjøring ,men egner seg ikke til bane du kjører toppen 3 runder på vålerbanen før dekkene blir varme og ubruklige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...