Finnien26 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Gratulerer !!! Den var jaggu pen Tør jeg tippe Le Mans Blå? Ikke skyt meg om jeg tar feil, er fargeblind.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnien26 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Takker. Va nesten, men er montegoblå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Aah, var ikke langt unna da ! Nydelig farge var det i alle fall.. Du får ta flere bilder i dagslys, og litt interiørbilder! Forresten, hvilken maskinist står i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Den er grønn, Jørgen...! Hehe. Nydelig farge! Nydelig bil i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Gratulerer med feit bil feite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 fy farsan! Den var heeeelt rå, er faktisk fyste faceliften jeg har sett, det såg veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Den tok seg overraskende bra ut uten M-pakka må eg si, gratulerer med en meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Nydelig bil! Også så godt å se en skikkelig farge i et hav av svart og grått. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Sier det igjen Henning, sinnsykt flott den bilen din. Men klarer fremdeles ikke dele ditt syn på at den er penere uten M-pakken Jørgen: Er en 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_tistel Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Hvilke felger er det som står på bilen.?? nice car =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Han kjøpte denne pakka: http://www.wheeldude.com/catalog/produc ... ts_id=5764 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnien26 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Ska sei stig. Ser ikke ut som jeg trenger å gå inn på siden for å svara på spørsmålene som kommer.hehe For dere som lurer på hva som er med bilen kan jeg si at det er en 2011mod(facelift) En 320d levert me 184hk fra frabrikk. Automat. Bilen har vell enkelt forklart alt utstyret som kan fås på denne mod. utenom utvendig m-pakk å tilhengerfeste. Uorginalt utstyr som er montert er bilstein b14 senkesett + felger å toning av vinduer i dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnien26 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Takker for alle fine tilbakemeldingene jeg har fått.(varmer hjerte)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå