Dirty Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Har gått over det meste, det meste er bra. alltid noe man kan pirke på! var helst det elektriske som var helt jævli..
Øyvind L. Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Der fikk jeg bekreftet ryktene jeg har hørt om han du kjøpte bilen av og bilen.. Veldig synd dette, men bra du for ordnet opp i det. Blir nok bra til slutt skal du se
rakett Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 det er jo kjipt at en såpass kostbar bil, ser sånn ut under fasaden. Dårlig synes jeg. Som de andre sier, rart at den har skura og gått såpass lenge med så mye elendige løsninger.
Dirty Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Ja han solgte den jo i tide! ikke mangeturene jeg har hatt før den sto
325ti Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Jeg hadde ikke fått ro i sjela før jeg hadde gått over hele denne bilen med lupe.Når ledningsnettet er slik kan man jo bare se for seg arbeidet på karross og motor.... Hadde det vært jeg som hadde bygd denne bilen hadde jeg vært rimelig flau nå. +1 +1 til. Fy flate. tipper han gremmes endel over denne lesningen han som solgte deg bilen. Hadde iallefall jeg gjort.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Eh ikkje for å ta selgers side, men av alle dokke her inne som klager så fælt: Strømledninger eller ledninger generelt er ikkje Tore si sterkeste side kan en vel trygt sei, men gløm ikkje resten av bilen her, tipper 90 % av alle dokke som klager/skriver i tråden her og alle dokke som leser og tenker "herregud for noke drit" ikkje hadde greid å bygd en like igjennomført bil som denne ! eg veit sjølv att det krevest MYKJE arbeid å bygge en slik bil då eg er starta på noke liknande
325ti Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Eh ikkje for å ta selgers side, men av alle dokke her inne som klager så fælt: Strømledninger eller ledninger generelt er ikkje Tore si sterkeste side kan en vel trygt sei, men gløm ikkje resten av bilen her, tipper 90 % av alle dokke som klager/skriver i tråden her og alle dokke som leser og tenker "herregud for noke drit" ikkje hadde greid å bygd en like igjennomført bil som denne ! eg veit sjølv att det krevest MYKJE arbeid å bygge en slik bil då eg er starta på noke liknande Det er flere en du som vet, men kan du ikke gjøre dte bedre en som det er gjort her,så sett det bort til noen som gidder. Dette hadde jeg vert dritflau for og presentere. det sier seg vell selv at dette er løsninger som ikke holder i lengre tid. Tvinning og teiping er jo rota til elfeil. Noen sånne her oppe og, og på hvert treff etter noe ivrig satsing er feilsøkingen i gang. slår aldri feil..
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Eh ikkje for å ta selgers side, men av alle dokke her inne som klager så fælt: Strømledninger eller ledninger generelt er ikkje Tore si sterkeste side kan en vel trygt sei, men gløm ikkje resten av bilen her, tipper 90 % av alle dokke som klager/skriver i tråden her og alle dokke som leser og tenker "herregud for noke drit" ikkje hadde greid å bygd en like igjennomført bil som denne ! eg veit sjølv att det krevest MYKJE arbeid å bygge en slik bil då eg er starta på noke liknande Det er flere en du som vet, men kan du ikke gjøre dte bedre en som det er gjort her,så sett det bort til noen som gidder. Dette hadde jeg vert dritflau for og presentere. det sier seg vell selv at dette er løsninger som ikke holder i lengre tid. Tvinning og teiping er jo rota til elfeil. Noen sånne her oppe og, og på hvert treff etter noe ivrig satsing er feilsøkingen i gang. slår aldri feil.. Eg seier ikkje att det er ok å gjer det på den måten, hvertfall ikkje selge noke som er rabla ihop slik. Det beste er å bygge nytt nett eller prøve å bruke omtrent alt av det orginale nettet uten for mykje skøyting og lodding ! Men vart for mykje negativ skriving om en bil som kan vere 100% på alle andre punkt ! For min del hadde eg aldri i min villeste fantasi trudd det var so mykje jallakoblinger på en slik bil, men mister ikkje fokus på resten av bilen fordi !
325ti Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Bilen er fremdeles rå den. Skal ikke krangle på det. Men hadde vell blitt litt mere skeptisk på resten som kjøper hadde jeg funnet noe slikt.
Yngvejos Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Eh ikkje for å ta selgers side, men av alle dokke her inne som klager så fælt: Strømledninger eller ledninger generelt er ikkje Tore si sterkeste side kan en vel trygt sei, men gløm ikkje resten av bilen her, tipper 90 % av alle dokke som klager/skriver i tråden her og alle dokke som leser og tenker "herregud for noke drit" ikkje hadde greid å bygd en like igjennomført bil som denne ! eg veit sjølv att det krevest MYKJE arbeid å bygge en slik bil då eg er starta på noke liknande Jeg har den teorien at det jeg ikke kan, lar jeg være å gjøre det eller setter bort til noen som kan det. Sliter med å forstå at noen kan legge ut så mye penger på en bil for så å lage en brannfelle av et ledningsnett. Minner mer om hærverk.
Nupen1 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Eh ikkje for å ta selgers side, men av alle dokke her inne som klager så fælt: Strømledninger eller ledninger generelt er ikkje Tore si sterkeste side kan en vel trygt sei, men gløm ikkje resten av bilen her, tipper 90 % av alle dokke som klager/skriver i tråden her og alle dokke som leser og tenker "herregud for noke drit" ikkje hadde greid å bygd en like igjennomført bil som denne ! eg veit sjølv att det krevest MYKJE arbeid å bygge en slik bil då eg er starta på noke liknande Jeg har den teorien at det jeg ikke kan, lar jeg være å gjøre det eller setter bort til noen som kan det. Sliter med å forstå at noen kan legge ut så mye penger på en bil for så å lage en brannfelle av et ledningsnett. Minner mer om hærverk. Virker som om da er meir hastverk enn ''sterk side'' hadde det blitt brukt skikkelige koplinger, lodding og krympe strømper hadde det jo vore grei skuring
Dirty Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 For å si det sånn Gutter og jenter! så er det meste skrudd sammen med mindre bolter\skruer en det burde vært! har gått over helebilen, og montert bolter\skiver\slangeklemmer\skruer overalt Tilogmed på triggerhjulet manglet det 3 bolter. Alt er skrudd sammen nå, så nå er den god som faen Men utenom det elektriske så er jeg fornøyd med bilen! må bare få gang på den nå Hehe men dagens Update Hadde blitt ferdig med Elnettet idag vis jeg hadde fått stikkene til coilene alt blir bytta i topplokket. Litt bilder fra dagens arbeid
Bimma /// Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Detta blir bra det dirty kan jo ikkj bli værre en det var
Øyvind L. Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Fikk du ikke ta i plugger til coilene hos Gumpen? Send en mail til PPF da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå