e30_joakim Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hei ! Fant en norsk side som solgte ccfl angel eyes , vis det er det de heter ;p noen som vet hvor man får kjøpt dem ? takker på forhånd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 www.czt.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Takker var ikke den siden jeg fant det på første gangen , der jeg fant det kosta det 3-500 kr om jeg husker riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 noen andre som vet hvor jeg får kjøpt det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 biltema har dårlig erfaring med dem...... noe annet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ebay da? kryr jo av det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 fant siden jeg selv mente www.fulmino.no ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Takk for link! De kjøper jeg Fulmino sine hadde fin tykkelse på ringene! Jeg ville egentlig ha OEM/gul/amber, men finner ingen jeg er fornøyd med. Fant på Ebay, men de var samme merke som jeg hadde på E36en min, og de røk hele tiden. Pluss at kun 2 ringer virket når jeg fikk dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 ta en titt på : http://www.xenonkungen.com/se/grp/bmw-styling.php der hadde dem mye bra å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Ikke verst! Men det er mest slike slanke ringer ute og går! Jeg liker de litt tykkere og med riller (Ala E39 facelift) Men blir det tykkere igjen, er det enda styggere. Etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 vil ha noen som man kan se på dagen å , så må lete litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Låner tråden litt Noen som vet om noen fine lykter til e36 coupe. Sorte og kun Hovedlykt (ikke med blinklys). Med hvite tykke angle eyes (ca. samme som de fra biltema). ? ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Låner tråden litt Noen som vet om noen fine lykter til e36 coupe. Sorte og kun Hovedlykt (ikke med blinklys). Med hvite tykke angle eyes (ca. samme som de fra biltema). ? ? ? Bare lån i vei ! gjelder flere å vis andre trenger hjelp eller spørsmål om ccfl ringene se på finn.no ! der er det mange som selger _NYE_ lykter , slike du er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Da har jeg bestilt angel eyes i led fra xenonkungen , så får se om det er noe brukanes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå